عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه خوشبختانه رابطه دولت و مرجعیت و حوزه علمیه در بهترین شرایط قرار دارد، گفت: قطعا طرح موضوع اختلاف رئیس‌جمهور و مراجع تنها‌ بازی رسانه‌ای است.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برخی تبلیغات و حاشیه‌سازی رسانه‌ها درباره بروز اختلاف میان رئیس‌جمهور و مراجع و علما، گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی روابط میان دولت و مراجع در جایگاه مطلوبی قرار دارد و اظهارات مطرح شده تنها‌ بازی رسانه‌ای است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره وظایف نیروی انتظامی در کشور، گفت: نیروی انتظامی قطعا باید مجری قانون باشد و قانون هم عملا بر اساس شرع و دین اسلام از سوی مجلس تدوین شده است، بنابر این مطالب مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور درست و مطلوب است، زیرا دستگاه‌ها تنها باید مجری قانون جمهوری اسلامی باشند.

وی وضعیت رابطه میان رئیس‌جمهور با علما و مراجع را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطعا حاشیه سازی‌ها از برخی رسانه‌ها نباید زمینه اختلاف و افصله میان دولت و مرجعیت و حوزه‌های علمیه را ایجاد کند، زیرا رئیس‌جمهور هم به‌عنوان رئیس قوه مجریه مدافع قانون اساسی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس، افزود: نظر رئیس‌جمهور به‌عنوان یک روحانی و فرزند حوزه علمیه حتما مدافع دستورات اسلام بوده و است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =