باداد امروز پنجشنبه انفجار سه باب منزل مسکونی در احمدآباد مستوفی 3کشته و 3 مجروح برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: در ساعت 1:13 بامداد امروز پنجشنبه حادثه انفجار در یک منزل مسکونی واقع در احمدآباد مستوفی شهرک حسن‌آباد به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از محدود استحفاظی تهران است اما مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته سید جلال ملکی، با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد سه باب منزل مسکونی یک طبقه قدیمی به متراژ 100 متر مربع دچار انفجار شدیدی شده که هر سه منزل تخریب شده و عده‌ای از ساکنان در زیر آوار محبوس هستند.

ملکی گفت: بیش از رسیدن آتش‌نشانان تهران، آتش‌نشان احمدآباد مستوفی در عملیات خود یک زن و شوهر جوان و یک نوزاد را به همراه یک مرد میانسال از زیر آوار خارج کرده بودند که متأسفانه مشخص شد این نوزاد جان خود را از دست داده و آن سه نفر نیز مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش نشانان در ادامه عملیات دو نفر دیگر را که زن و مرد حدوداً 67 تا 70 ساله بودند نیز از زیر آوار خارج کردند که مشخص شد این 2 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و در مجموع این حادثه 3 کشته و 3 مجروح برجا گذاشت. 

آتش‌نشان تهران در ساعت 2:27 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه محل حادثه را برای پیگیری علت وقوع حادثه به آتش‌نشانان احمدآباد مستوفی تحویل دادند.
46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =