علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال شد و حالا منتقدانی که مدام می نالیدند فوتبال ایران چرا کرسی آسیایی ندارد ، می گویند این پست هیچ ارزشی ندارد!

 

آرین فرخی -  خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان یک گام دیگر برای ماندن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ، حتی برای 4 سال دیگر هم برداشت. او که همین طور خنده خنده به رکورد 8 سال ریاست بر فدراسیون فوتبال رسیده و از این نظر در تاریخ فوتبال ایران صاحب یک رکورد شده است ، همچنان بی پول و زیر فشار انواع اتهامات ، درحالی که نه دولت تمایلی به حضورش دارد و نه مردم از کارش راضی هستند ، با خنده و با سیاست های خاصش به کار ادامه می دهد. او که استاد لابی است ، حالا که می دااند هیچ جایی برای معامله در ایران ندارد با شیخ کویتی بسته است و به پشتوانه او بر مسند فوتبال داخلی تکیه زده. بهوقتش بلد است چطور پول قرارداد کارلوس کروش را گردن وزارت ورزش بیاندازد و چطورکاری کند وزیری که خط قرمزش نبودن مربی پرتغالی بود زیر فشار مردم و دستورات رسیده از بالا هم دادن پول مربی را تعهد کند و هم کمپ تیم ملی را برایش نوسازی کنند.

منتقدان او اما تمام فشارشان را یک روز بر این می گذارند که او همین امروز باید برود چون اطرافیانش مشکلدار هستند و روز دیگر که اطرافیانش عوض می شوند ، فریاد می زنند او خائن است که برای ماندن حتی نزدیک ترین یارانش را فروخته است. منتقدان او که اساتید معامله هستند ، چون تنها منافع شخصی را در اولویت قرار می دهند هیچ گاه در این ایام با اقبال عمومی روبرو نشدند.

کفاشیان که حالا توانسته نایب رئیس فوتبال آسیا شود را به تمسخر می گیرند که پستش ، پست مهمی نیست که البته این سمت اجرایی بعد از دوره کوتاه ریاست آتابای بر کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مهمترین کرسی اجرایی فوتبال دنیاست که ایران داشته. حتی اگر در زون منطقه ای مرکز آسیا کشورهایی چون ایران ، ترکمنستان ، ازبکستان ، افغانستان و تاجیکستان باشند هم او دقیقا کرسی برابری با نماینده ای مثل نماینده امارات در غرب آسیا یا دیگر نمایندگان فوتبال آسیا  داردو اگرچه او برای این سمت اجرایی مثل بسیاری از روسای فدراسیون های عربی و حتی شرق آسیایی با دسوتر مستقیم شیخ احمد کویتی تنها چشم گفتند و به این مقام رسیدند اما حالا او به هدفش رسیده.

حکایت او با منتقدانش و فوتبال ما حکایت ملانصرالدین ، پسرش و آن الاغ معروف است که در هر حالتی برایش بهانه می آورند. منتقدان که قانون را معیار مطالبات شان قرار نمی دهند، با این شرایط می روند تا برای دوره سوم هم مغلوب تیزهوشی ذاتی کفاشیان در برگزاری و رای آوردن از مجامع ورزشی شوند و فقط با داد زدن و اتهام دزدی به او یا دیگر رقبا ، باز هم ناکام بمانند و کفاشیان با مدیریت خنده ، باری دیگر مچ شان را بخواباند!

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =