بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر همزمان برگزار شد و دو تیم استقلال و پرسیولیس بعد از هفته ها لذت برد را چشیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که پرسپولیس در بازی تیم قعر جدولی پیکان از پی این بود تا امتیازات لازم برای ماندن در لیگ برتر را بگیرد توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل مهدی طارمی ستاره این روزهای تیمش ، ماندنش در لیگ را قطعی کند. این تیم که از زمان روی کار آمدن برانکو طعم برد را نچشیده بود و آخرین بردش به بازی آسیایی با النصر بر می گشت در دقیقه 62 با پرش عالی طارمی و ضربه سر زیبای او روی یک ضربه کرنر به گل رسید و 3 امتیاز گرفت تا دیگر حتی روی کاعذ هم پرسپولیس دغدغه سقوط نداشته باشد .

با این پیروزی که نخستین پیروزی برانکو در پرسپولیس بود سرخپوشان 33 امتیازی شدند و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.آنها حتی اگر دو بازی باقیمانده خودشان در لیگ برتر را هم واگذار کنند تحت هیچ شرایطی به دسته پایین تر سقوط نمی کنند.

در بازی همزمان و مهم قم هم استقلال به مصاف میزبانش صبا رفت. قلعه نویی که خودش هم یادش نمی آید آخرین بردش چه هفته ای از لیگ برتر بوده ، این بار نگذاشت کار تیمش به اما و اگر برسد. 

در این بازی کرار جاسم بازیکن عراقی آبی ها در همان دقایق ابتدایی کار خودش را  کرد.در دقیقه هشتم بود که این بازیکن پر حاشیه خیال قلعه نویی را راحت کرد تا این بار هم دست پر از قم به تهران برگردد.آبی ها که کورسوی امیدی به گرفتن سهمیه آسیا دارند با فشار آوردن روی دروازه صبا و در دقیقه 58 این بار توسط دیگر گلزن خودشان سجاد شهباززاده به گل رسیدند تا با 47 امتیاز پایین تر فولاد و ذوب آهن در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

شاگردان قلعه نویی برای گرفتن سهمیه آسیا باید دو بازی آخر خودشان در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارند و چشم امید به این داشته باشند که فولاد،ذوب آهن و سپاهان در این دو هفته امتیاز از دست بدهند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =