سرمربی وزنه‌برداری جوانان کرمانشاه با اشاره به عدم حمایت از وزنه برداری استان گفت: کیانوش رستمی قهرمان المپیک در حال حاضر برای حفاری اهواز وزنه می‌زند و کیا قدمی نیز با پیوستن به تیم اهواز از ادامه فعالیت در استان صرف نظر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه، علی‌اکبر شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان در رفع نیازهای قهرمانان و مدال‌آوران المپیک سبب مهاجرت آنان از کرمانشاه و پیوستن به تیم‌های دیگر شده است.

شیرزادی عدم حمایت مسئولان و نبود اسپانسر را از دلایل رویگردانی قهرمانان المپیک به ادامه حضور در کرمانشاه بیان کرد و افزود: قهرمانان ورزشی استان کرمانشاه با مشاهده این شرایط نابه‌سامان مهاجرت را به تحمل آن ترجیح می‌دهند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به ورزش وزنه‌برداری کرمانشاه گفت: سالن وزنه‌برداری کرمانشاه از کمترین امکانات برخوردار است و کمبود وزنه سبب شده برای تمرینات ورزشکاران از نوبت‌دهی استفاده کنیم تا امکان استفاده از وزنه‌ها برای همه فراهم شود.

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان کرمانشاه بیان کرد: مسئولان بارها قول تهیه هزار کیلوگرم وزنه برای هیئت وزنه‌برداری کرمانشاه را داده‌اند اما این وزنه‌ها تاکنون خریداری نشده و عدم وجود صفحه وزنه‌برداری استاندارد نیز مزید بر دیگر مشکلات شده است.

شیرزادی برخی تغییرات نامناسب مدیریتی در بدنه فدراسیون را از دلایل رکود ورزش وزنه‌برداری در سال‌های اخیر دانست و افزود: مسئولان فدراسیون بارها قول مساعد برای برگزاری مسابقات لیگ کشوری را داده‌اند اما این موضوع در حد حرف باقی مانده و هرگز عملی نشده است.

شیرزادی افزود: وزنه‌برداران نام‌آور کرمانشاهی بارها در مسابقات قهرمانی کشوری و بین‌المللی یکه‌تاز بوده و به روی سکو رفته‌اند و اکنون نیز چهار عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشور در این استان رشد و تربیت یافته‌اند.

وی کیا قدمی، کیانوش رستمی، میلاد باقرزاده و میلاد رشیدی را از وزنه‌برداران کرمانشاهی عضو تیم ملی عنوان و اظهار کرد: در مجموع 50 وزنه‌بردار کارآمد در این استان فعالیت می‌کنند و از این تعداد 20 نفر در سطح کشور حرف نخست را می‌زنند.

شیرزادی وزنه‌برداری را از رشته‌های مدال‌آور در عرصه مسابقات بین‌المللی بیان کرد و افزود: باید نگاه مسئولان به قهرمانان و به‌ویژه ورزشکاران وزنه‌بردار با دید ویژه‌ای همراه باشد تا شاهد پیشرفت و ادامه حضور قهرمانان در این رشته ورزشی باشیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد در صورت بهبود شرایط و حمایت مسئولان در المپیک 2016 ریو نیز کرمانشاه همچنان سکونشین داشته باشد.

شیرزادی در مورد برنامه‌های تیم وزنه‌برداری جوانان کرمانشاه گفت: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور تابستان امسال برگزار و از کرمانشاه نیز تیم کامل و توانمندی در رده جوانان اعزام می‌شود.

سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم جوانان را با چنگ و دندان نگه داشته‌ایم و با انجام تمرینات منظم تیم را برای حضوری شایسته در مسابقات کشوری آماده می‌کنیم.

انتهای پیام /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =