محمود گودرزی و یک سخنرانی تند دیگر درباره فوتبال. او این بار گلایه داشت از امیر حاج رضایی که چرا از کارلوس کروش دفاع کرده است.

 

مهدیه جباری- خبرآنلاین : محمود گودررزی بار دیگر در جمع فوتبالی ها نشست . در صف آنهایی که عده بسیارشان دلواپس شرایط فوتبال ملی هستند. دلواپس باقی ماندن کارلوس کروش در فوتبال هستند. کسی که همین چند روز قبل اعلام شد با اراده وزارت ورزش جمهوری اسلامی در تهران ماندگار شده است. درست در روزی که مشکل مالیاتی مربی تیم ملی حل شده ، این بار سرمربی را متهم به لمپنیسم می کند.

این بخش هایی از گفته های اوست که در سایت وزارت ورزش منتشر شده:« وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود رو به ابراهیم آشتیانی کرد و گفت: آقای آشتیانی شما به عنوان استاد من بگویید که شرایط ما در جام جهانی نسبت به دوره‌های قبل چه تفاوتی داشته است؟ مگر جز این بوده که ما دو باخت یک تساوی داده‌ایم.

ابراهیم آشتیانی هم خطاب به وزیر گفت: نکته قابل تامل این است که ما 6 پله هم در رنکینگ فیفا پایین آمده‌ایم.

گودرزی در ادامه گفت: البته در جمع کنونی ما افرادی بودند که از این تحقیرکنندگان دفاع کردند. من از آقای حاج رضایی گله دارم که چرا از آن شرایط حمایت کردند.

در این هنگام حاج رضایی خطاب به وزیر گفت: البته صحبت من محکوم کردن فضای لمپنیزم در فوتبال بود.

وزیر در ادامه گفت: ما هیچ گاه نباید از ترس مرگ خودکشی کنیم. گاهی شاهد لمپنیزم وارداتی در فوتبال نیز هستیم فرد همان فرد است با این تفاوت که یکی مانند من یقه‌اش به این شکل است و فرد دیگری یقه‌اش را باز می‌گذارد یا کراوات می‌زند. متاسفانه فوتبال ما با این شرایط به قهقرا می‌رود و باید تلاش کنیم آن را به مسیر مناسبی برگردانیم و اگر این اتفاق نیفتد باید انتظار بدتر را نیز داشته باشیم.»

او حتی اینکه امیر حاج رضایی در مناظره هایی گفته بود باید به خواست مردم احترام گذاشت را بر نتابیده و به شدت انتقاد کرده است. وزیر ورزش اما در حرف هایش اشاره ای نداشته به اینکه چرا نماینده ویژه برای حل مشکل کارلوس کروش گذاشته است و نماینده ویژه اش گفته است:«ماندن کارلوس خواست وزارت ورزش جمهوری اسلامی و فدراسیون فوتبال است و هر کس با او در فدراسیون فوتبال مشکل دارد ، می تواند برود.»

وزیر با این طغیان جدید ، به چه کسی می تازد؟ او که منتقد کفاشیان است اما نتوانسته در دو سال گذشته حتی یک گام به سوی حل این مشکل بردارد و هر تک او با پاتکی از سوی رئیس خنده روی فوتبال مواجه شده است. آیا او که مربی خارجی تیم ملی را به طور ضمنی «لمپنیسم وارداتی»لقب داده ، حالا برای چه کسی طغیان کرده است. اگر کروش به خواست او مانده ، آیا علیه خودش طغیان کرده؟ اگر به خواست مردم به این نظر تن داده حالا برابر آنها طغیان می کند یا اگر این ماندن کروش به خواست مقامات بالاتر در دولت بوده آیا آقای وزیر علیه دولت طغیان کرده است و اینچنین برآشفته از تصمیمی که نماینده تام الاختیار خودش گرفته ، انتقاد می کند؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاوش IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    واقعا نمیدونم چی باید گفت به این حرفا فقط اینکه باید با چشم باز دید و حرف زد اقای وزیر چشماتو باز کن...اون چیزی که در ذهن شماست همیشه درست نیست مردم هم ذهن دارن و حق تصمیم و عاقلن یادت باشه رییس شمارو همین مردم انتخاب کردن اقای کارفرما
    • بی نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      چرا جوي درست شده كه هيچكس نميتونه از كيروش انتقاد كنه؟اين ديكتاتوري نيست؟كيروش به كدوم رسانه ها و كيا پول ميده كه ازش دفاع كنن و بت بسازن تا جايي كه حتي به وزير ورزش هم اجازه نميدن انتقاد كنه؟چرا نظرات مخالفين كيروش رو منتشر نميكنيد؟كيروش چقدر بهتون ميده؟
  • محسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    خدایی حرفهای وزیر درسته. ضعف مدیریت در فوتبال بیداد میکنه و متأسفانه یه جو رسانه ای نمیگذاره اصلاحات لازم در فوتبال اتفاق بیفته. البته این به بی مدیریتی خود وزیر هم برمیگرده و خود وزیر هم در این وضعیت سهم داره ولی باند رسانه ای میخواد صدای مخالف را نابود کنه
  • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    این وزیر کی میره دست از سر مردم برداره برو خونت تورو چه به وزارت برو‌خونت
    • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      28 84
      اشتباها سبز زدم.رای من سرخ
  • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    کارنامه کیروش به اندازه ای که پول های هنگفت به جیبش ریختند نبوده است همچنان نتایج بازیهای ملی دیمی است .
  • بی نام US ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    اقای وزیر چه گلی به سر فوتبال زدی توی این زمانی که بودی . پرسپولیس و استقلال که زیر نظر مستقیم شما اداره میشن به خاک سیاه نشوندی با اون هیت مدیره ای که خودت انتخاب کردی . نه پول درست و سر وقت دادی نه اسپانسر درست گرفتی . ارامش از این دو تا تیم گرفتی . بعضی وقتها بهترین کمک سکوت هست . اقای حسنی خو نماینده شما بوده و با کیروش به توافق رسیدن . الان چه لزومی داره شلوغ کنی . به کارهات و تصمیمات خودت هم احترام نمیگذاری .
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    شما دلواپس کیروش مارکوپولو ولچرخ بی تربیت باش ؟دلواپسانی که شما بخاطرش همه مربیان و پیشکسوتان و خبره گان واقعی فوتبال را بخاطر یکک مربی خارجی بی کیفیت زیر پا لحه می کنی تاریخ فوتبال ایران هستند
  • محسن م IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    26 92
    حالا حرف حق شد طغیان.آره؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    طغیان وزیر علیه محبوبیت دولت روحانی
  • مهربان توسی A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    من با وزیر موافقم مگه کیروش کیه ک دستمزد کلان و نوکریشو بکنیم؟؟ جوانانی مثل کریمی مهدوی کیا مجیدی علی منصور و هاشمیان را باورکنیم
  • بی نام ES ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    يه كم بالاتر ميرفتى كيروش آنلاين مى نوشتى شورش و طغيان عليه بشريت و ... وقتى وزير حق انتقاد نداره و انتقادش رو تحت عنوان طغيان تيتر مى كنيد چه انتظارى براى اصلاح ورزش ميره؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    یکی نیست بهش بگه اخوی اگر کی روش کارمند توئه خودتم کارمند مردمی مردم این مربی رومیخواهن پس به خواست کارفرمات باید احترام بذاری
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    والا اين همه سال وزارت ورزش نداشتيم الان هم نداشتيم چي ميشد اقاي وزير مردم از شما اگر بيشتر نفهمن كمتر نميفهمن كه با اين لحن در مورد خواست مردم صحبت ميكني لطفا دقت كن مردم ولي نعمت و شما خدمتگزار مردم هستيد اگر دوست نداريد استعفا بدهيد با تشكر
  • احمد IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    به نظر من رفتار های وزارت در قبال پرسپولیس و استقلال نابود کننده است ولی واکنش های وزارت در قبال کیروش کاملا منطقی هست مخصوصا مقایسه جام جهانی برزیل با جام های قبلی و همچنین جام ملتهای آسیا با جام های قبلی خدایی وجود کیروش تغییری در فوتبال ما ایجاد نکرده شاید هم همین حمایت های احساسی از کیروش تیمهای استقلال و پرسپولیس رو به نابودی میبره.
  • عباد IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    28 4
    فوتبال ملی بعد از کی روش باید تحریم بشه... این همه خرج بازیکن بی کیفیت و مربی اتول گازی می کنیم... در ضمن آقای وزیر شما با رای غیر مستقیم مردم انتخاب شدی... پس به مردم احترام بذار و کسی رو بیگانه خطاب نکن چون با پرچم کشورت به میدان میره... بفهممم لطفا خواهشن بفهمم ..
  • بی نام RO ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    30 2
    وزیر محترم یادشون رفته که از کی روش تو جام جهانی چند بار حمایت کردند. ۱۸۰ درجه چرخش؟ چطور شده خودشون هم تحت تاثیر لمپن های بادمجان دورقابچین های نق بزن و فرصت طلب مربیان داخلی قرارگرفته اند. استقلال رای هم خوب چیزیه آقای وزیر...به این دلواپسان دروغین که فقط برای جایگاه خودشان سینه چاک می کنند گوشتو نسپر...با دوتا کارشناس مثل آقایان حاج رضایی و کاشانی که خاک فوتبال زمین خاکی های جهارصددستگاه و ناری ابادرو خورده اند مشورت کنید...دلسوزان اونا هستند...مگر کی روش چی می خواد، غیر از اعتلای این ورزش و افتخارآفرینی...از مربیان کیلویی داخلی که سابقه اش خیلی بهتره...
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    16 8
    اين وزير بدرد كار اجرايى نميخوره .بايد برگرده محيط اموزشى فيزيولوژى تدريس كنه