۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

ایسنا نوشت:

سود عملیاتی سه ماهه اول خودروساز آلمانی بی ام و با کمک تقاضای قوی برای خودروهای شاسی بلند در اروپا و آمریکا، 20.6 درصد رشد کرد.

درآمد این شرکت بدون احتساب بهره و مالیات به 2.52 میلیارد یورو رسید که بالاتر از 2.191 میلیارد یورو مورد پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بود.

بی ام و اعلام کرد حاشیه درآمد ناخالص این شرکت 9.5 درصد در سه ماهه اول رشد کرد که مشابه سطح سه ماهه اول سال گذشته بود و به دلیل رکورد فروش بالای شاسی بلندها در مدت مذکور بالاتر از هدف هشت تا 10 درصدی این شرکت بود.

در مقابل سود عملیاتی مرسدس بنز رقیب آلمانی این شرکت در مدت مذکور از هفت به 9.2 درصد افزایش یافت در حالیکه سود عملیاتی آئودی از 10.1 به 9.7 درصد کاهش پیدا کرد.

بی ام و انتظار دارد امسال با عرضه 15 مدل جدید یا ارتقا یافته رولز رویس، مینی و بی ام و رکورد فروش و سود بالایی را تجربه کند.

این خودروساز اعلام کرد درآمد بخش خودروی این شرکت به دلیل افزایش حجم فروش و نرخهای مبادله به میزان قابل توجهی رشد خواهد کرد با اینهمه بی ام و درباره وضعیت کسب و کار در بعضی مناطق محتاط مانده است.

بر اساس گزارش رویترز، بی ام و اعلام کرد وضعیت در بازار خودروی روسیه احتمالا دشوار باقی خواهد ماند. ادامه روند عادی سازی بازار خودروی چین احتمالا ادامه پیدا می‌کند و منجر به رشد پویای کمتری می‌شود.
3939

کد خبر 414469

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    1 0
    اما بازم ایران خودرو و سایپا با این بسته بودن بازار خودرو ایران فروششون بالاست.اونم نه به خاطر کیفیت فقط به خاطر اینکه مردم مجبورن بچاره ها
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    15 4
    من نویسنده مجلات خودرو هستم و نظر خودم رو میگم : باید هم همینطور باشه الان مرسدس واقعا شاسی بلند به روز و قابل رقابت با بنز نداره ، ام کلاس پایین تر از ایکس فایو و جی ال کی حتی تو آلمان اصلا به گرد ایکس تری نمیرسه ، بنز جی ال هم که اتوبوس لوکس هست ، کلا افت فروش بنز به خاطر طراحی های عجیب و حرکت تقلیدانه از سری ایکس 6 ب ام و به برند بنز تو اروپا لطمه زده ، آیودی هم گران و کماکان در شاسی بلند ها مبتدی عمل میکنه. البته این مقایسه بین 3 سطح از بهترین سازنده های لوکس هست لطفا پای کره و ژاپن رو وسط نکشید که در این رقابت حضوری ندارن.
    • ماشین باز A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      0 0
      این تحلیل آبدوغ خیاری چی بود ارائه کردی جناب نویسنده ؟ رشد فروش و آمار کلی فروش با هم فرق دارن "باید هم همینطور باشه الان مرسدس واقعا شاسی بلند به روز و قابل رقابت با بنزب ام و نداره" :پی خدایا توبــه...
    • مازنی A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      2 0
      جناب نویسندۀ خودرو؛ فرمایش شما تقریباً متین‌ه به جز در قسمت آخر در رابطه با خودروهای ژاپنی چون کسانی که در مورد بازار خودرو اطّلاع دارند می دونند که برندهای ژاپنی‌ای مثل لکسوس، آکورا و اینفینیتی از نظر لوِل در رقابت با برندهای مرسدس، ب ام وِ، آئودی، کادیلاک و جگوار هستند خصوصاً لکسوس که بازار گسترده تری داره در مقابل این برندهای اروپایی کاملاً مثل یک مدعی عمل می‌کنه. البتّه گفتۀ شما در مورد اسباب‌بازی‌های کره‌ای کاملاً صحیح‌ه
  • سید محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    2 1
    یادم باشه مجله ای که شما با این طرز نقدتون توش مقاله می نویسید رو حتما بخرم جهت زیر انداز پیک نیک .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین