در تاریخ 16اردیبهشت در ساعت 20:40 دقیقه دیشب مقصد کرمانشاه کارت پرواز گرفتیم با پرواز 289 ایران ایر ساعت 21:10اما علی رقم اینکه پرواز می بایست در ساعت مقرر انجام می شد در ساعت 22 سوار شدیم که امری طبیعیه این روزها در ایران ! اما یک ساعت درون هواپیما نشستیم و با اینکه زن سالخورده و کودک همراه داشتیم ساعت 23 با کلی تاخیر به "سالن خروجی" راهی شدیم,نه سالن انتظار !!! و دوباره بعد از کلی بلاتکلیفی حدود یک ساعت دوباره لطف کردند و منت بر سر ما گذاشتند که دوباره وارد سالن انتظار شویم البته با بازدید مجدد !!! و یک پیامک از هواپیمایی ایران ایر به مسافرین ارسال شد با عنوان اینکه پرواز راس ساعت 2 بامداد انجام میشود!!!! در نهایت با ارائه شام هواپیما ! در ساعت 3 بامداد روز بعد یعنی امروز 17 اردیبهشت 94 پرواز با 6 ساعت تاخیر بدون هیچ گونه خسارت به مسافرین انجام شد و مسافران به علت خستگی خیلی زیاد حتی حال اعتراض کردن دیگر نداشتند!!!!!!!!!!!.
هیچ کسی در فرودگاه به ما پاسخگو نبود فقط چند نفر خدمه پرواز که اونها هم بی تقصیرند و اختیاری ندارند.
چطور اگر مشتری 10 دقیقه تاخیر کند به راحتی بلیطش فروخته میشود! یعنی ما هزینه تاخیر خودمان را می دهیم اما اینها نمی خواهند هزینه بدهند !!!
۴۷۴۷
نظر شما