خداداد عزیزی به عنوان یک منتقد مواضعش درباره کارلوس کروش را تشریح کرد. انتقادهایی که این بار به نظر می رسید خیلی منطقی بیان می شود

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران بار دیگر به عنوان یک منتقد در برنامه ای کارشناسی درباره کروش شرکت کرد. او این بار در فضای برنامه که به نظر می رسید خیلی منطقی پیش می رود با آرامش از مواضعش گفت و اگرچه از خبرنگاران منتقدش گلایه کرد ولی سعی کرد نکاتی مهم درباره شرایط همکاری با کروش بگوید. او در این باره گفت:«من لذت بردم از صحبت های آقای دادکان. ایشان همه حرف ها را زد. من حرف های آقای حسنی خو را نفهمیدم. یا کروش باید بماند یا برود؟ اگر قرار است بماند همه کمکش کنیم. از او بخواهیم به ما کمک کند ما هم به او. او با ما قرارداد دارد 2 ماه را برود مرخصی ، 10 ماه به ما تدریس کند. ایشان 9 ماه نیست و بازی ها را هم نمی بیند. ایشان موظف است بهترین شرایط را برای  ما فراهم کند. ولی در سوی دیگر ما هم باید تکلیف مان را مشخص کنیم. باید روراست باشیم. اگر او را نمی خواهند بگویند دستت درد نکند ، پولش را بگیرد و برود. »

او سپس گفت:«می خواهم حرف بزنم اما می ترسم باز به من هجمه کنند.من نظرم را می گویم. کارلوس مربی بزرگی است و شکی نداریم اما همه ما دو بحث داریم. یکی فنی که ما در این چهارسال با او نتیجه موفق نگرفته ایم. او درباره همه چیز می تواند اظهار نظر کند و گاهی با ادبیاتش به ما توهین می کند. الان نمونه بارزش این است که کروش گفته مربی های ایرانی چیزی بلد نیستند اما مربی ها جرات نکردند جوابش را بدهند چون گروه حامیان او به شدت از آنها انتقاد می کنند. در تلویزیون و روزنامه ها این اتفاق می افتد.من را زیر سئوال بردند که یک گل زدی به استرالیا و مدام می خواهی حرف بزنی .اگر من برای فوتبال نظر ندهم ، این آقایانی که در فوتبال هستند که اصلا نباید درباره من حرفی بزنند. من هم از آقای حسنی خو انتقاد دارم که گفتند هرکی منتقد کروش  است برود !»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =