۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

میزان نوشت:


علیرضا نجف زاده سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی با اشاره به مراحل ساخت "پایتخت4"گفت: تیم سازنده"پایتخت4" مشغول ضبط سکانس های سخت و شلوغ این مجموعه تلویزیونی است و در حال حاضر سازندگان این اثر شب کار هستند.

وی افزود:تمام تلاش ما این است که بتوانیم 8 قسمت اول "پایتخت4" را آماده کنیم و به تازگی "بیژن اشکور کیایی" که "محسن تنابنده" به او قول حضور در این پروژه را داده بود به گروه ما پیوست ولی نه در نقش "پسر بهبود" بلکه در کاراکتری دیگر توانست چند سکانسی را بازی کند.

سرپرست گروه کارگردانی با اشاره به حضور "جمشید مشایخی" در "پایتخت4" تصریح کرد: حضور استاد "جمشید مشایخی" در "پایتخت4" منتفی شد،چرا که شخصیت طراحی شده در شان این هنرمند پیشکسوت نبود.

نجف زاده درباره حضور دوقلوها در ایران افزود: مشکلات آنها مرتفع شد و به دلیل علاقه مردم به این دو بازیگر و با توجه به انتظاراتی که مخاطبان از گروه "پایتخت4" دارند و دوست داشتند که همه بازیگران را در کنار هم ببینند،دوقلوها نیز دوباره به پروژه پیوستند.

 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    62 1
    بسیار حرکت قشنگیه که دنبال ستاره جمع کردن نیستن و نقش های نامناسب رو به استید هنر نمی دن . باریکلا
  • بی نام RO ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    63 12
    آخه این دوقلوها که کلا از اول تا آخر سریال شاید یک خط هم حرف نزنند حالا چه اصراری هست
  • شادی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    28 21
    اگه مهران مدیری این دوقلوهاراازخارج ازکشورمی آوردهمه فریادوابیت المالاسرمیدادن امابراپایتخت اشکالی نداره مگه دوقلو توی ایران قحطه به قول دوستمون این دونفرکه توکل سریال چندکلمه بیشترحرف نمی زنن