تسنیم نوشت:

جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه عصر دیروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و اعضای اقتصادی دولت برگزار شد که در این جلسه جهانگیری اعلام کرد: وضعیت فعلی اجرای هدفمندی قابل استمرار نیست.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به عدم تعادل در بخش درآمدها و هزینه های اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در سال جاری گفت: وضعیت فعلی قابل استمرار نیست و با توجه به تکالیف قانون بودجه سال 94 کشور، دولت نیازمند اتخاذ تدابیری برای رفع مشکل کسری بودجه این بخش است.

معاون اول رییس جمهور افزود: چاره ای جز این وجود ندارد که یا منابع درآمدی دولت افزایش پیدا کند و یا هزینه ها در بخش هدفمندی کاهش یابد، بنابراین دولت باید طرح های پیشنهادی موجود برای نحوه اجرای این دو الگو را بررسی کند.
در این جلسه طرح های پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مورد نحوه متعادل کردن وضعیت منابع و مصارف قانون هدفمندی یارانه ها برای سال 94 ارائه شد و مزایا و معایب روش‌های مختلف کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    1 0
    جناب معاون اول شما ، هیچ میدانید حقوق و مزایای مدیران شرکت نفت ، تفریحات و سفرهایشان با هواپیما و مخارج هتل چقدر هست اگر جلوی این ریخت و پاشها را بگیرید باور کنید یارانه ها را دو برابر هم میشود به مردم داد .
  • نادر 20 IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    تو را خدا بیایید این یارانه را جمع کنید تا خیالتان راحت شود اینقدر سرکوفت سر مردم نزارین.
  • کوروش درخشان IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    1 2
    جناب آقای مهندس جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور سلام علیکم احتراما طرح ملی هدفمند نمودن یارانه ها جهت استحضار و بررسی تقدیم حضور می شود: برابر این طرح ملی ، منبعد بجای اعطای نقدی یارانه ، مبلغ یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز ولی مسدود می شود و سود ماهیانه آن توسط بانک بصورت روزشمار علی الحساب پرداخت می شود. از مزایای این طرح ملی ، حمایت از بانکها جهت گردش های مالی و نیز اعطای وام و تسهیلات اعتباری به بخش تولید و نیز سایر موضوعات حیاتی ملی مانند : تحصیل ، اشتغال ، مسکن ، جهیزیه ، ازدواج ، درمان ، تحقیق و پژوهش علمی ، می باشد. کوروش درخشان