نماینده کرج:دبیرکمیسیون اصل90صلاحیت اظهار نظر در باره انتخابات شورای شهر کرج را ندارد

مصاحبه دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص تخلف شورای شهر کرج با واکنش های متفاوتی روبرو بود در همین ارتباط محمد جواد کولیوند نماینده مردم شهر کرج و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کل کشور در تماس با سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین در استان البرز توضیحاتی را ارائه داد که عینا می خوانید.

اسماعیل حیدرپور- خبرآنلاین- البرز: کولیوند در ابتدا ضمن واکنش به صحبت های افضلی گفت: ایشان صلاحیت اظهارنظر در خصوص ابطال انتخابات را ندارند و اصلاً شخص نمی تواند در مورد ابطال انتخابات تصمیم گیری کند انحلال شورا و انتخابات صرفا در اختیار هیئت مرکزی کل کشور است.
کولیوند در ادامه تاکید کرد: اصلا اینطور نیست که بحث انحلال در کار باشد، ضمن اینکه هیچ تخطی و تخلفی در آمار وجود ندارد و من با صراحت می گویم هیچ فردی از شورای شهر کرج حذف نمی شود.
نماینده مردم کرج در خصوص شکایت یکی از اعضای علی البدل شورا نسبت به تخلف در انتخابات گفت: کسی که باید حذف شود همین شخص است ضمن آنکه ما تمام اسناد و مدارک را در خصوص تخلفات همین شخص آماده کرده ایم و به زودی از وی شکایت خواهیم کرد.
کولیوند در مورد اظهارات دبیر کمیسیون اصل 90 گفت: هر کاری سلسله مراتبی دارد و اگر تخلفی صورت گرفته و قرار باشد به مسئله ای رسیدگی شود از طریق مجاری قانونی و خاص باید صورت گیرد و آقای افضلی به هیچ عنوان صلاحیت اظهارنظر در این مورد را ندارند.
کولیوند از تذکر به نماینده اردبیل خبر داد و گفت: فردا نامه ای به ریاست محترم مجلس خواهم نوشت که چرا ایشان در مسائل داخلی شهر دخالت کرده و این خبر را رسانه ای کرده اند. اگر تخلفی صورت گرفته ایشان باید از روال و مجاری قانونی خاص خود پیگیری می کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =