در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۴، از ایدز تا انتقال پایتخت مورد توجه مخاطبان خبرآنلاین قرار گرفتند.

طرح انتقال پایتخت مصوبه شورای نگهبان را دارد. این جدی ترین اتفاقی است که در سه دهه گذشته برای انتقال پایتخت سیاسی-اقتصادی در ایران افتاده. اما واقعا می شود تهران را منتقل کرد؟ تحلیلی دراین باره اینجا بخوانید.

اما مگس های سفید دست از سر تهران بر نمی دارند، اما برای مبارزه با این معضل تازه زیست محیطی پایتخت چه راه هایی وجود دارد؟ یکی از آنها نصب برچسب سفید به درختان است. بقیه اش را اینجا بخوانید.

در روزهای گذشته شایعه ای در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که از شیوع ایدز به وسیله عده ای و با استفاده از دستگاه قند خون حکایت داشت. اما وزارت بهداشت این موضوع را تکذیب کرده است.

تصادف های عجیب و غریب در تهران زیاد شده است. بعد از تصادف عجیب پورشه و ماجرای بی ام و، بامداد چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۴، یک جرثقیل در خیابان پاسداران، ۸ ماشین ایرانی و خارجی از جمله یک مرسدس بنز را اوراق کرد. عکس هایی از این تصادف را اینجا ببینید.

تابستان کم کم روی داغ خودش را نشان می دهد و چاره غلبه کردن بر این گرما، سیستم های سرمایشی در خانه و خودروهاست. در این روزها که تاکسی های تهران یکی یکی نونوار می شوند، یک اختلاف نظر دوباره سر برآورده است؛ باید برای کولر روشن تاکسی ها، کرایه بیشتری پرداخت؟ پاسخ هایی درباره این سوال را اینجا و اینجا بخوانید.

اما یکی از پر بیننده های روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ گروه اجتماعی خبرآنلاین، ماجرای ازدواج، زندگی دو روزه و طلاق یک زوج سالمند بود. ماجرای این اتفاق را اینجا بخوانید. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =