علی خسروی داور بازنشسته تهرانی که تلاش زیادی کرد تا تورج حق وردی داور دربی باشد می گوید این انتخاب درست بوده است.

 

علی خسروی در گفت و گو با خبرآنلاین ؛درباره جو رسانه ای که در هفته منتهی به دربی به راه انداختند و درنهایت تورج حق وردی به عنوان عضو کمیته داوران تهران برای این بازی انتخاب شد ، می گوید:«حالا همیشه هر چیزی من یا دوستانم می گفتیم را کمیته داوران برعکس انجام می داد . حالا معلوم نیست این بار چه اتفاقی افتاده که نظرشان با نظر ما یکی شده.»

او سپس ادامه می دهد:«من چند هفته است که به عنوان عضو کمیته داوران هیات تهران مشغول به کار شدم و از نظر صنفی مسئولم که از داوران خودمان دفاع کنم. من می گویم دربی بازی دو تیم تهرانی است و خیلی بهتر می شود اگر داوران تهرانی آن را سوت بزنند. نباید مدام از داوران تکراری استفاده کرد. از یک طرف هم چون بازی های حساسی داشتیم که ترکی و فغانی باید سوت می زدند پس بهتر بود که یک داور تهرانی دربی را سوت می زد. بهترین داور الان ما هم در تهران تورج حق وردی است. زنگ زدند و با واسطه از ما نظر خواستند ، من هم فقط نظرم را گفتم .»

او درباره انتقادهای پرسپولیسی ها هم درباره تورج حق وردی گفت:« این اعتراض ها که همیشه درباره همه هست. اصلا من چه می دانم درباره یک داور چه جوی وجود دارد؟ من به عنوان مسئول در کمیته داوران تهران باید از داورم دفاع می کردم. این چینش را کمیته داوران کشور انجام می دهند و خودشان باید پاسخگو باشند.»

دربی 80 اهمیت جدولی زیادی ندارد و تنها بار اعتباری دارد. اما اگر در این بازی مشکلی برای این داور خوب کشورمان ایجاد شود ، بعد از بازی یکی مثل خسروی پشت او را خالی نمی کند؟ او که قبل از بازی این همه جو رسانه ای برای رسیدن حق وردی به دربی در آورده است؟؛«ای بابا به من په ارتباطی دارد اگر داوری در دربی بد باشد؟ اصلا این همه اشتباه در داوری اتفاق می افتد و اشتباه بخشی از داوری است. اما من که همیشه در روزهای سخت از همکارانم دفاع کردم. تازه اگر مشکلی پیش بیاید کمیته داوران باید پاسخگویش باشد نه ما.»

4141 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =