پپ گواردیولا لحظه به لحظه به خروج نچندان دوستانه از بایرن مونیخ نزدیک می شود اما خودش همه چیز را تکذیب می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شرایط پپ گواردیولا بعد از قهرمانی در بوندسلیگا ، همراه با تیمش خیلی خوب نیست. او که در 10 روز کابوس وار گذشته هم جام حذفی آلمان را از دست داده و هم از لیگ قهرمانان حذف شده ، هر روز با منتقدان بیشتری روبرو می شود. پپ که پیشنهاد دست به نقد منچستر سیتی را در دست دارد ، هنوز یک سال دیگر از قراردادش با بایرن باقی مانده اما منتقدانی چون بکن باوئر اصرار دارند خودش باید خیلی زودتر این تیم را ترک کند. او متهم است که نتوانسته روح آلمانی تیم را حفظ کند و ماندنش مساوی می شود با جدایی بازیکن ارزشمندی چون توماس مولر از تیم.

پپ که شنبه شب شکست تلخی را برابر فرایبورگ در ادامه بوندسلیگا تجربه کرد درباره احتمال استعفا< گگفت:« بی خود منتظر استعفایم نباشید . من یکسال دیگر هم اینجا قرارداد دارم و می مانم.»

آلمانی ها خیلی دوست دارند تا حالا که یورگن کلوب از دورتموند جدا شده ، به بایرن بیاید تا تیم کاملا آلمانی شان بتواند در فوتبال دنیا بدرخشد. آنها بعد از قهرمانی در جام جهانی بار دیگر خود را آقای فوتبال دنیا می دانند و دیگر داشتن مربی اسپانیایی خیلی برای شان هیجان انگیز نیست. از سوی دیگر پپ هم می داند با این فشار به سختی می تواند ادامه دهد اما می خواهد کسی که باعث جدایی می شود ، خودش نباشد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    2 16
    منتظر استعفا نیستیم منتظر اخراجت با حقرات تمامیم بهترین تیم دنیا رو تحویل گرفتی و به این روز انداختی