جشن پیوند آسمانی 300 زوج جوان استان همزمان با عید مبعث رسول اکرم (ص) با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي، ظهر امروز همزمان با عید مبعث رسول اکرم (ص)، جشن پیوند آسمانی 300 زوج جوان استان با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران و مسئولان استان در تالار ارومیه برگزار شد.

سعادت در اين مراسم ضمن تبريك عید مبعث اظهار كرد: در این روز محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه ای برای سعادت بشری گردید و شعله های فروزان سنت های جاهلی رو به خاموشی گرایید.

وی ادامه داد: بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی به امتداد تاریخ شد تا انسان از شرک و بی عدالتی وتبعیض وجهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت انسانی حرکت نماید.

استاندار آذربايجان غربي در ادامه با اشاره به مسایل و مشکلات جوانان در جامعه گفت: همه با هم و یک دل برای ایجاد اشتغال و ایجاد زمینه های ازدواج برای جوانان تلاش می کنیم و با پشتکار و هم زبانی مشکلات به وجود آمده را مرتفع می سازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت: لازم است تدابير و امکانات لازم براي توانمندسازي زنان سرپرست خانوار در راستاي ايجاد اشتغال آنها فراهم گردد تا این قشر از جامعه به جای اینکه کمک دریافت کنند خود تبدیل به کمک کننده شوند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: زمینه سازی شرایط لازم برای ورود خیرین و بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که برای تحقق آن در استان تلاش می کنیم و با عملیاتی شدن آن شاهد ازدواج جوانان در استان خواهیم بود.

گفتنی است این جشن ها به منظور بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان، آشناسازی خانواده ها با شیوه و سنت ازدواج اسلامی، با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار به همت موسسه خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام ماههای پرخیر و برکت رجب و شعبان برگزار می‎شود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =