به گفته وی، عملیات اجرایی این پروژه به عنوان بزرگترین پل فلزی شهری شمالغرب از مردادماه سال 93 آغاز و با حمایتهای شهردار و شورای محترم کلانشهر تبریز، در عرض 10 ماه به اتمام رسید.
دکتر روشنی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح «شهیدان حضرت پور» در مسیر ترانزیتی کلانشهر تبریز با حل مشکل ترافیکی این منطقه عبور و مرور خودروها از سمت شمال به جنوب و جنوب به شمال را ممکن می سازد.
وی در تشریح مشخصات فنی این پروژه گفت: این پل با سازه تلفیقی بتن و فولادی و ستونهای فلزی احداث در دو باند 850 متری و عرض 24.5 متر احداث شده است.
به گفته ی دکتر فرهاد روشنی، پل راه آهن دارای 7 دهانه به صورت 2 دهانه 18 متری و 2 دهانه 22 متری و 3 دهانه 25 متری با 210 عدد شمع است.
شهردار منطقه 6 تبریز تصریح کرد: برای استحکام این روگذر 96 ستون در 6 ردیف به ارتفاع مرکزی 7.9 متر احداث شده است.
نظر شما