۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
 هفته تغییر در خوزستان فرا رسید

به نظر می رسد اولین تغییرات جدی در خوزستان بعد از روی کارآمدن دولت، این هفته محقق خواهد شد و قرار است تغییر شش فرماندار تا چند روز آینده به وقوع بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از رسانه های خوزستان، شنیده شده است تغيير شش فرماندار استان خوزستان اين هفته كليد مي خورد و فرمانداران جديد معرفي مي شوند.

همچنين استاندار خوزستان در اين خصوص به رسانه ها گفته است كه در حوزه فرمانداران استان حدود 6 فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد.

عبدالحسن مقتدايي افزود: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تغییراتی در حوزه فرمانداران و مدیران سیاسی و اجتماعی در ستاد استانداری و برخی از مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان انجام خواهد شد.

مقتدایی بیان داشت: این تغییرات با هدف تقویت بعد کارشناسی و صیانت از آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صورت خواهد گرفت.

 استاندار خوزستان ادامه داد: باید از زمان باقی مانده تا دولت تدبیر و امید بهره لازم را برای رسیدن به اهداف دولت بکارببریم و در این زمینه درصدد هستیم که مدیران همسو با تفکر دولت تدبیر و امید را در دستگاه اجرایی استان تقویت و منصوب کنیم.  

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بار دیگر بر ضرورت تعیین روسای دانشگاه های استان تاکید کرد و گفت: طولانی شدن دوران سرپرست در دانشگاه های استان زیبنده وزارت علوم جمهوری اسلامی نیست.

استاندار خوزستان گفت: بعد از تغییر هر دولتی ، تغییر مدیران دولتی امری رایج در تمامی کشورهاست. البته آن دسته از مدیران که در حوزه تخصصی و اقتصادی مسئولیت دارند کمتر دستخوش این تغییرات هستند. اما تغییرات در حوزه مدیران سیاسی و اجتماعی علی الاصول باید صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان یادآورشد: 35 دانشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می شود و باید در این زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود تصمیات لازم را در خصوص تعیین روسای دانشگاه ها اتخاذ کند.مقتدایی ادامه داد: ادامه این روند به کاهش تولید علم و اقدامات پژوهشی را به دنبال دارد.

استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود 6 فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد. اما در حوزه مدیران تخصصی و اقتصادی منتطر تصمیمات وزارتخانه های متبوع آنان خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =