عبدالرضا مصری گفت: ما اطلاعات دقیقی در مورد مذاکرات نداریم و اطلاعات طرف غربی که مورد اعتماد هم نیست، بیشتر از اطلاعاتی است که در داخل به ما می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین،عبدالرضا مصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با انتقاد از اظهارات عراقچی در مورد احتمال پذیرش بازرسی از مراکز نظامی، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه بازرسی به طرف غربی داده نمی‌شود.

مصری با اشاره به اینکه ما اطلاعات دقیقی در مورد مذاکرات نداریم، خاطرنشان کرد: اطلاعات طرف غربی که مورد اعتماد هم نیست، بیشتر از اطلاعاتی است که در داخل به ما می‌رسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینکه بازرسی از مراکز نظامی رد شدن از خط قرمز ماست، گفت: اجازه بازرسی و شناسایی مراکز نظامی به طرف غربی در واقع یک اشتباه بزرگ تاریخی است و با تمامیت ارضی ما منافات دارد.

وی ادامه داد: هدف از بازرسی نظامی برای طرف مقابل در واقع جاسوسی و شناسایی توان نظامی کشور ماست و نباید به هیچ عنوان این اجازه به آن‌ها داده شود.

مصری اظهارات اخیر عراقچی را یک نوع فضاسازی دانست و تاکید کرد: به تیم مذاکره‌کننده اعتماد داریم، اما مذاکره را به هر قیمتی نمی‌خواهیم.

هدف اصلی از مذاکره باید احقاق حق ملت ایران باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید هدف اصلی از مذاکره احقاق حق ملت ایران باشد و در همین راستا نباید هر امتیازی به طرف غربی داده شود.

این مسئول با بیان اینکه احتمال می‌دهیم هدف دولت بیشتر توافق هسته‌ای است، تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مذاکره باید منجر به موافقت‌نامه برد-برد شود، چراکه ما هزینه این موضوع را پرداخت کرده‌‌ایم.

وی یادآور شد: مذاکره کار بسیار دشواری است و تیم مذاکره‌کننده در یک مسیر حساس قرار دارد و باید بتواند با یک نتیجه خوب جواب‌گوی خون شهدا و رنج‌های مادران شهدا و ایثارگری‌ها باشد.

مصری با اشاره به هم‌دلی مجلس شورای اسلامی با دولت بیان کرد: مجلس دولت را همراهی می‌کند، اما خط قرمزها حتما باید لحاظ شود و اجازه بازرسی از مراکز نظامی کشورمان به کسی داده نمی‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم‌زمان با امضای توافق باید تمام تحریم‌ها لغو شود، چراکه ما تاکنون به بیشتر تعهدات خود عمل کرده‌ایم و طرف غربی هنوز هیچ قدمی برنداشته است.

وی هشدار داد: تیم مذاکره‌کننده باید با دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات قدم بردارد و مراقب باشد، چراکه طرف مقابل دروغ‌گو و فریب‌کار در مقابل ایران قرار دارند.

این مسئول به ایستادگی ملت ایران و مجلس شورای اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اجازه بازرسی در نهایت به هیچ عنوان به هیچ قدرتی داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =