فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 310 کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران در خصوص انهدام این باند و دستگیری اعضای آن گفت: از مدتها پیش اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند مواد مخدر در کرمانشاه داشتیم که از همان زمان کنترل بر فعالیت‌های این باند اعمال شد.

امان اللهی افزود: پس از مدتی اعضای باند اقدام به جابجایی یک محموله تریاک و انتقال آن از استانهای جنوبی کشور به کرمانشاه کردند که خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران انتظامی استان این اقدام آنها بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: با انهدام این باند چهار عضو آن دستگیر و 310 کیلوگرم تریاک که در تانکر حامل سوخت جاسازی شده بود از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با این کشفیات در سال جاری در مجموع 706 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

امان‌اللهی از انهدام هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون بیش از 690 نفر از قاچاقچیان خرده و عمده فروش و نیز معتادان کارتون خواب در استان دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =