۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

در نشست خبری نمایندگان مجلس شورای اسلامی کرج،اشتهارد و آسارا مطرح شد که پیگیری نمایندگان در خصوص ماندن تیم سایپا در کرج منجر به حضور یکی از نمایندگان استان البرز در هیات مدیره این تیم خواهد شد!

خبرآنلاین-البرز:در حالیکه جلسات متعدد میان پیشکسوتان و اهالی فوتبال و مدیران ورزش استان درباره ماندن تیم سایپا در کرج از جمله مباحث مهم ورزش این استان است ،نمایندگان کرج در نشست خبری و در پاسخ به سوال اختصاصی خبر ورزشی ویژه استان البرز مبنی بر اینکه چرا سایپا بعد از یک دهه حضور در شهر کرج عملکرد ناموفقی را در جذب تماشاگر، کشف استعدادهای پایه در شهر کرج داشته است.

عزیز اکبریان نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی، در این باره می گوید: ما خودمان هم نمی دانیم تکلیف ما  با باشگاه سایپا چیست؟ یکبار ورزشی ها می گویند سایپا از کرج بروند و روز دیگر میگویند سایپا باید بماند.

اکبریان در ادامه تاکید کرد: جلساتی را طی چند روز اخیر برگزار کرده و مقرر شد تا از بین 3 نماینده استان البرز یک نفر در هیات مدیره باشگاه سایپا مشغول فعالیت شود و به زودی حکم عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا به نام یکی از ما 3نفر زده خواهد شد.

محمد جواد کولیوند دیگر نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص افزود: متاسفانه سایپا در طی این 10 سال نتوانسته در جذب تماشاگر موفق عمل کند اگرچه ما هم قبول داریم که می بایستی این تیم در بحث تماشاگر و استفاده از نیرو های بومی بهتر عمل کند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =