روابط عمومی  پل ارتباطی بین دولت و ملت

ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد

ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد . گفت : روابط عمومی ها باید مسائل و مشکلات و چالشهای مردمی را صادقانه به اطلاع مسئولین برسانند . وی افزود : این امر موجب رفع نگرانیها و جلوگیری از معضلات اجتماعی ، افزایش امید ، اعتماد و جلب مشارکتهای عمومی ، وحدت و حل مسائل و مشکلات مردمی می گردد . ایشان خاطر نشان کرد : بی شک ارائه اخبار درست، شفاف و به موقع موجب صمیمیت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین میشود و روح همکاری و همراهی و مشارکت و تعامل را گسترش خواهد داد . ایرج کارخائی اذعان داشت : در این عرصه باید از ظرفیتها ، پتانسیل و همکاری بی شائبه مطبوعات و رسانه های گروهی و استفاده از رویکردهای نوین ، فن آوری به روز و عبور از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک بهره گرفت . ایشان مقوله اطلاع رسانی و اطلاع یابی را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت : این امر مورد تاکید ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است . مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود : برای تبیین سیاستها و دستاوردهای دولت در عرصه آرامش ، امید ، امنیت ، سلامت ، رشد و رونق اقتصادی ، کنترل تورم ، ارتباطات جهانی ، استفاده مناسبی انجام پذیرد . وی رویداد مهم سال 94 را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود : وظیفه مهم روابط عمومی تبلیغات ،اطلاع رسانی و بستر سازی برای حضور حداکثری مردم استان در پای صندوقهای رأی است . ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تحقق شعار سال که روابط عمومی ها میتوانند نقش آفرین باشند بر پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع برای اعتماد و رضایتمندی مردم و ترویج فرهنگ مردم داری ، برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع و پیگیری جدی برای حل مسائل و مشکلات مردمی که به دستگاهها و سازمانها مراجعه می کنند ، تاکید کرد . کارخائی با اشاره به بحث تعامل و همکاری مستمر بین روابط عمومی ها و خبرنگاران آنان را به عنوان دو یار و دوبال اطلاع رسانی مطرح نمود و توجه و حمایتهای لازم از نشریات محلی ، کشوری و خبرگزاریها را خواستار شد ایشان به نقش کارآمدی و بالا بردن کارائی علمی و عملی روابط عمومی ها با برگزاری بیش از 20 دوره آموزشی در سال گذشته اشاره و بر نیازمندی بحث آموزش برای روابط عمومی ها تاکید نمود . توجه و نگرش مناسب مجموعه مدیران و مسئولین به مقوله روابط عمومی با درک بیشتر جایگاه و حمایتهای لازم در این زمینه ، اهمیت و رسالت روابط عمومی ها ، حل مسائل و مشکلات ساختاری ، اداری و تامین نیروی انسانی آنها از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیر کل روابط عمومی استانداری بود . همچنین ایشان به برگزاری پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی ها در سالجاری ، پیگیری برای تهیه برنامه عملیاتی سند راهبردی روابط عمومی و برگزاری جلسه شورای هماهنگی برای سیاستگذاری در این عرصه را بعنوان دستور کار روابط عمومی های استان در سالجاری دانست

کد خبر 417772

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار