بازسازی سالن های ورزشی شهرداری کرج اجرایی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از اجرای عملیات بازسازی، بهسازی و نوسازی سالن های ورزشی تحت پوشش مدیریت شهری خبر داد و گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال انجام شده است.

خبرآنلاین - البرز: حسین سعیدی سیرایی در گفتگویی با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه وجود سالن های ورزشی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بویژه در فصل گرم تابستان نقش بسزایی دارد، گفت: تا کنون اعتبارات زیادی در خصوص بازسازی و ساخت سالن های ورزشی در کلانشهر کرج صرف شده است و این نشان دهنده اهمیت مسئولان به مقوله ورزش و نشاط اجتماعی است.
این مدیرعامل در ادامه شناسایی و احصای مشکلات ورزشکاران و قهرمانان و رفع این دغدغه ها را از اولویت های اصلی سازمان در سال همدلی و همزبانی ذکر و عنوان کرد: تاکنون کف پوش، چمن مصنوعی و تجهیزات مربوط به ورزش های مختلف اعم از تنیس روی میز، کشتی، والیبال، فوتسال و... در سالن های مذکور نصب شده است.
وی، باشگاه های شهدای سرحد آباد، سیدالشهداء، شهدای قلمستان، شهدای شهرداری، شهدای گلشهر، شهدای بیلقان، ولیعصر، شهدای حصارک، دلاوران و باشگاه ورزشی شهید بابایی را از جمله باشگاه های در حال بازسازی نام برد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج همچنین لوله کشی، نقاشی دیوارها و کف سالن های ورزشی، نصب آبخوری و صندلی تماشاچی را از دیگر اقدامات سازمان به منظور بازسازی و نوسازی سالن های ورزشی ذکر کرد.
سعیدی سیرایی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی در برخی سالن های مذکور به اتمام رسیده است، سالن های شهدای شهرداری، سیدالشهداء، قلمستان و ولیعصر (عج) را از جمله این سالن ها نام برد و افزود: 10 میلیارد ریال برای بازسازی این سالن ها صرف شده است.
این مسئول با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی در پرورش استعداد های شهر موثر است، اظهار داشت: سازمان فرهنگی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری کرج در راستای تحقق این مهم گام های موثری برداشته است.
وی همچنین به اجرای عملیات بازسازی سالن ها طی سال گذشته اشاره و با بیان اینکه 60 درصد این عملیات طی سال قبل اجرا شده بود، عنوان کرد: در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از سالن های ورزشی مذکور خواهیم بود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج در پایان از صبر و حوصله مربیان و ورزشکاران و شهروندان در طول مدت زمان تعمیر سالن ها تشکر و تصریح کرد: این عزیزان به زودی می توانند از سالن ها استفاده کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =