مدیر امور مالی خبر داد:جذب بالاترین بودجه عمرانی در طول تاریخ شهرداری کرج در سال 93

به رغم شرایط نامطلوب اقتصادی و بحران های مالی در اغلب دستگاه های اجرایی شهر و استان، شهرداری کرج توانست با جذب بودجه عمرانی بالغ بر 80 درصد، رکورددار بالاترین میزان جذب بودجه در طول تاریخ شهرداری این کلانشهر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر امور مالی شهرداری کرج اظهار داشت: جذب این میزان از اعتبارات در شرایط اقتصاد کنونی جامعه که متاثر از تحریم ها و کاهش روند ساخت و ساز در کشور است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بیانگر همت مدیریت شهری کرج برای حرکت به سمت قله های پیشرفت و افتخار است.

محمد احمدی تاکید کرد: جذب 80 درصدی اعتبارات عمرانی در طول تاریخ شهرداری کرج بی سابقه بوده و تحقق این مهم با تلاش مجموعه شهرداری کرج بخصوص معاونت فنی و عمرانی به همراه معاونین مناطق صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی برای جذب اعتبارات در نظر گرفته شده و نیز پیگیری های ویژه شهردار از نکاتی بود که توانست در جذب بودجه سال 93 شهرداری کرج رشد و بالندگی قابل توجهی به بار آورد.

این مسئول با یادآوری اینکه رقم مذکور در جریان تفریغ بودجه سال 93 شهرداری کرج مشخص شده است، گفت: با توجه به پیگیری های شورای اسلامی شهر کرج و تدابیر شهردار، تفریغ بودجه سال 93 این دستگاه خدمات رسان، در پایان اردیبهشت ماه تکمیل و به دبیرخانه شورای شهر تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای عمل به ماده 67 قانون شهرداری ها صورت گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =