بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی از دستگاه های اجرایی استان به زودی آغاز می گردد

عطاپور در شورای اداری استان گفت: بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی از دستگاه های اجرایی استان به زودی آغاز می گردد.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي، عطاپور مدیرکل امور اجتماعی استاندار در دومين جلسه شوراي اداري استان آذربایجان غربی در سالجاری گفت: بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی از دستگاه های اجرایی استان به زودی آغاز می گردد.

وي ادامه داد: ابلاغها و احکام مرتبط با تیمهای بازرسی صادر شده و شهرستانهای استان نیز متناظر با دستورالعمل های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

عطاپور افزود: بازرسان براساس دستورالعمل های صادره از وزارت کشور و با حکم معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دولتی و خصوصی و میزان رضایتمندی مردم از این دستگاهها می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های توجیهی برای بازرسان، افزود: ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، صیانت از حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر از عمده حوزه های تحت بازرسی ستاد صیانت استان خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تاکید کرد: باید موضوع عفاف و رعایت کرامت انسانی در ادارات نهادینه و موجبات الگوسازی صحیح در بین مدیران و کارکنان فراهم شود.

عطاپور در پایان سخنان خود با شاره به این موضوع که یکی از اصلی ترین شعارهای دکتر روحانی در زمان رقابت های انتخاباتی بحث "حقوق شهروندی" بود خواستار همکاری همه جانبه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان با بازرسان ستاد برای بدست آوردن نتایج مطلوب در این حوزه شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =