رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران به تحلیل فیلم انتخاباتی موسوی و کناره گیری خاتمی از رقابتهای انتخاباتی پرداخت.

اهم اظهارات سردارجوانی که در مسجد حبیب‌بن مظاهر اصفهان مطرح شد وخبرگزاری ایلنا آن را مخابره کرده  به شرح زیر است:

  • باسفر خاتمی به چند شهر مشخص شد،وی رای نمی‌آورد پس کنار رفت و قرار شد نخست وزیر امام بیاید و به گونه‌ای ظاهر شود که از هر طرف رای جمع کند. 
  •  در موضوع هسته‌ای طی سال‌های گذشته همه قدرت‌های جهانی دست در دست هم دادند تا با امکانات بین المللی ملت ایران را متقاعد کنند که دست از پیشرفت‌های هسته‌ای بر دارد. ولی با مقاومت ملت کار به جایی رسیده است که امروز می‌گویند، چاره‌ای جز پذیرش یک ایران هسته‌ای نداریم و این نشانه تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی است. 
  •  جنگ نرم به دنبال تغییر فکر و باورهای مردم است و ابزارهای این جنگ نوین دیگر توپ و تانک و سایر سخت افزارها نیست، بلکه ابزار آن‌ها قلم، اینترنت، ماهواره و CD است. آنان معتقدند اگر بخواهیم شیعیان را آسیب‌پذیر کنیم باید فرهنگ عاشورا و مهدویت را از او بگیریم و ولایت فقیه را در بین آنان ضعیف کنیم و جنگ نرم امروزه به دنبال این موارد است.
  • برخی روزنامه‌ها در زمان دوم خردادگستاخی و جسارت را تا جایی پیش بردند که فرهنگ عاشورایی را به شکل گوناگون زیر علامت سوال قرار داده و در روز عاشورا 88 هم افرادی را در خیابان می‌بینیم که فریاد "حسین حسین شعارشان جنایت افتخارشان" سر می‌دهند زیرا جنگ امروز جنگ با اعتقادات و باورهای ماست و دشمن رمز پیروزی خود را غلبه بر این باورها و اعتقادات می‌داند. 
  •  دشمن به قدری بر روی ایجاد تردید بر روی اصل ولایت فقیه کار می‌کند که عده‌ای در روز عاشورا شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" سر دهند که این یعنی مرگ بر اصل اسلام که هدف دشمن است. 
  •  ممکن است شما ببینید فرزند شما که از فضای مجازی اینترنت استفاده می‌کند ممکن است حرف‌های عجیبی بزند که البته وقتی از افرادی که عمر خود را در راه انقلاب صرف کرده‌اند، سخنان عجیب می شنویم از یک جوان چه انتظاری می رود.
  • پس از گذشت حدود بیست سال از  موضوع آیت‌الله منتظری هنوز معدود افرادی هستند که تردید دارند حق با چه کسی بود زیرا منتظری فردی با سابقه مبارزاتی و مرجع تقلید بود، در انتخابات هم افرادی تردید می‌کنند حق با موسوی است یا احمدی نژاد زیرا موسوی فردی با سابقه قابل توجه و نخست وزیری در زمان امام است و این از مشخصات زمان فتنه است که تشخیص حق از باطل در این زمان مشکل می شود.
    سه جریان اصلی فعال در جنگ نرم دشمن وجوددارد. جریان اول که دشمن اصلی است نظام سلطه جهانی مانند صهیونیسم جهانی است . جریان دوم جریان ضد انقلاب شناسنامه‌دار است که از اول انقلاب گروه‌هایی مانند منافقین، توده‌ای‌ها، نهضت آزادی و سایر گروه‌ها دشمنی خود را با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل نشان دادند و به همراه جریان اول سال‌ها جنگیدند و دشمنی خود را به ملت نشان داده‌اند.  امروز مشکل این است که به جبهه دشمن جریان سومی اضافه شده است که این گروه سوم ریزش‌های انقلاب هستند و اینان بر اساس سنت همان افرادی هستند که سال‌های سال با پیامبر بودند ولی بعد از فوت رسول اکرم(ص) در برابر امیرالمومنین(ع) قرار گرفتند و اکنون نیز می‌بینیم افرادی که سال‌ها با امام بودند، اکنون در برابر مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند و اینجاست که باید طلحه و زبیرهای زمان را بشناسیم که متاسفانه در بین آنان دانه درشت هایی دیده می‌شود و افرادی را می‌بینیم که سابقه 8 سال ریاست جمهوری، نخست وزیری و ریاست مجلس را دارند. 
  •    آمریکایی‌ها به  سروش پول می‌دهند تا افکار او را ترویج کنند زیرا حرف او این است که قرآن کلام خدا نیست و قابل نقد است که این تفکر در راستای اهداف دشمنان برای ضربه به اعتقادات مسلمانان است. 
  • سروش وگنجی وکدیور و مهاجرانی  نماز می خوانند و روزه هم می‌گیرند ولی می‌گویند اسلام را باید به گونه ای فهمید که با اعلامیه حقوق بشر هم همخوانی داشته باشد در حالی که امام خمینی(ره) مطرح می‌کنند ببینید رسول الله، امیرالمومنین(ع)، امام صادق و امام باقر چه می‌گویند.
  •  متاسفانه برخی از صحبت‌ها از جانب افرادی مطرح می‌شود که زمانی با امام بوده‌اند و مصیبت اینجاست که بعضی اوقات این مسائل را از جانب امام مطرح می‌کنند مثلا آقای کروبی دم از امام می زند ولی شعار او شعار اوباما یعنی Change است و چنین روزهایی باید بیاید تا مشخص شود مشاوران آنان با سفارتخانه‌های خارجی مرتبط بوده‌اند. 
  •  بنای دشمن و جریانات ضد انقلاب این بود که در این انتخابات به هر نحو اداره کشور را به دست بگیرند و با استفاده از تجربه 8 ساله همه چیز را تغییر دهند و به همین دلیل فردی را انتخاب کردند که بتواند رای جمع کند. 
  •  ابتدا خاتمی به صحنه آمد ولی با سفر او به چند شهر مشخص شد رای نمی‌آورد پس کنار رفت و قرار شد نخست وزیر امام بیاید و به گونه‌ای ظاهر شود که از هر طرف رای جمع کند. 
  •  در دو مستند تلویزیونی میرحسین موسوی این مساله مشخص است که در مستند اول به دیدار مراجع می‌رود و همسر شهید باکری نشان داده می‌شود که می گوید وقتی موسوی را می بینم شهید باکری را حس می‌کنم و در مستند دوم می بینیم برای مخاطب دیگری ساخته می‌شود و در آن خانم زهرا رهنورد، معصومه ابتکار و فاطمه معتمد آریا حضور پیدا می‌کنند. 
  •  خانم معتمدآریا نماد یک فمینیست است و حضور زهرا رهنورد در کنار موسوی این تصور را ایجاد می‌کند که پس از پیروزی موسوی، او معاون اول او خواهد شد. 
  •  اگر بخواهیم بدانیم زهرا رهنورد کیست که البته نام واقعی دیگری نیز دارد، وقتی رابطه او با شیرین عبادی را بررسی کنیم می‌بینیم شیرین عبادی فردی است که از نظر عقاید عریان و آشکار است ولی رهنورد فردی با همان اعتقادات ولی پوشیده است.
  • شیرین عبادی  یک بهایی صهیونیست است که با اسلام مشکل دارد. 
  •  برآورد شده بیش از 400 شرکت از نظر مالی از موسوی حمایت کرده‌اند و با این وجود در مناظره حاضر می‌شوند و می‌گویند دست ما در جیب نفت نیست و برای تبلیغات مشکل داریم.
  • چون موسوی وقتی رای نیاورد به جای پیگیری قانونی به کف خیابان رفت و می‌بینیم یکی از وزیران دولت اصلاحات به صراحت مطرح می‌کند اگر دو الی سه روز جمعیت را کف خیابان نگه داریم رهبری مجبور می‌شود دست‌های خود را بالا ببرد و این یعنی اینکه به رای مردم خیانت کند و اینگونه عدالت رهبر زیر علامت سوال برود و شاید این هدف اصلی آنان از این قضیه بود. 
  •  اگر دیروز امام از سوی یک منتظری خون دل می‌خورد امروز مقام معظم رهبری از منتظری‌ها خون دل می‌خورد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 42066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۶
    19 2
    آقای سردار جوانی من یکی از همان شرکتها هستم که در حد وسع خودم چند صد هزار تومان رسما" و قانونا" به حساب آقای موسوی برای تبلیغات ریختم. این پول از مال حلال تولید خودم بوده است و حقوق قانونی و نیز سهم امام آن را نیز پرداخت کرده ام. شما باید از امثال ما ممنون باشید که برای داغ کردن تنور انتخابات و حمایت از نخست وزیر امام و رهبری به میدان آمدیم و از مال شخصی خودمان هزینه کردیم.اما شما بگوئید آن همه هزینه انتخابات آقای احمدی نژاد و پوسترهای عریض و طویل وی از کجا تامین شد.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
    16 2
    جدا" آن همه هزينه تبليغات رنگارنگ اقاي احمدي نژاد را چه كساني دادند؟ خوب است يك نهاد بيطرف نحوه تامين هزينه هر 4 كانديدا را بررسي و اعلام نمايد.