رادفر : مردم ایران مردمانی صلح جو و صمیمی هستند

"علیرضا رادفر"معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با شلیک تپانچه دور چهارم تور دوچرخه سواری آذربایجان را استارت زد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، "علیرضا رادفر"معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم آغازین مرحله چهارم گفت: بسیار خرسندیم که هر ساله به نمایندگی از طرف مردم غیور آذربایجان غربی میزبان تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان هستیم.

رادفر اظهار کرد: آذربایجان غربی سرزمین با 12 هزار شهید است که جان خود را در راستای حفظ امنیت نظام نثار میهن اسلامی کردند تا ما بتوانیم با امنیت و آرامش در راستای انجام فعالیت های اجتماعی خدمت کنیم.

وی با گرامیداشت ایام شعبانیه و تبریک هفته جوان ادامه داد: شهر ارومیه امسال میزبان  18 تیم خارجی و پنج تیم داخلی دوچرخه سواری است و امیدواریم تمامی ورزشکاران حاضر در این رویداد مهم بین المللی با انجام رقابت سالم و جوانمردانه حامل خاطرات خوب و خوشی از ایران اسلامی به کشورهای خود باشند.

رادفر افزود: حمایت استاندار آذربایجان غربی و همکاری بسیار تنگاتنگ شهرداری و شورای شهر ارومیه، ادارات کل ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و شرقی، پلیس راه و نیروی انتظامی استان نقش مهمی در برگزاری هرچه با شکوهتر این تور دارد.

وی مردم ایران را مردمانی صلح جو و صمیمی بر شمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی با حضور 22 تیم خارجی و داخلی نشانگر این ادعا می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =