فرمانده انتظامی استان البرز از افزایش کشفیات مربوط به موادمخدر در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۷ تن انواع موادمخدر در البرز کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین - البرز و به نقل از تسنیم ، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان البرز که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا و اعضای شورای تامین البرز و نمایندگان و خانواده‌های شهدای البرز برگزار شد اظهار داشت: با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت اقدامات خوبی در استان البرز انجام شده است.
وی افزود: علی‌رغم مشکلاتی که در سطح استان وجود دارد با مجاهدت و تلاش کارکنان نیروی انتظامی در بحث جرائم از زمان انتصاب اینجانب با اجرای بیش از 5 هزار طرح اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام گرفته و این طرح‌ها سبب کاهش 3 درصدی مجموع سرقت‌ها شده است.
وی افزود: سرقت‌های مهم در استان البرز 10 درصد کاهش داشته و سرقت‌های خشن با کاهش 35 درصدی همراه بوده است.
سردار کامرانی‌صالح در مورد کشفیات مواد مخدر و انواع سلاح بیان کرد: 7 تن مواد مخدر در سال گذشته در البرز کشف شده و 157 قبضه انواع سلاح در این استان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.
وی در مورد افزایش کشفیات سوخت و مشروبات الکلی در البرز گفت: کشفیات سوخت قاچاق با افزایش 60 درصدی همراه بوده و کشف انواع مشروبات الکلی با رشد 112 درصدی همراه بوده است.
وی در مورد وجود نیم‌درصدی محورهای مواصلاتی در البرز و تردد 18 درصدی در این راه‌ها افزود: محورهای مواصلاتی البرز با حجم تردد 18 درصدی در کشور شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای بوده و تعداد فوت‌شدگان نسبت سال قبل با کاهش 18 درصدی همراه بوده است.
فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تکنولوژی روز در راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم 10 هزار دوربین مداربسته در اصناف و مجامع عمومی نصب شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =