در فینال جام حذفی دو مربی استقلالی و پرسپولیسی به مصاف هم می روند؛ دو مربی که می توانند تا سال ها نیمکت تیم های بزرگ پایتخت را بیمه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فینال جام حذفی تقابل دو مربی آینده استقلال و پرسپولیس است. علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی، مربیان نفت تهران و ذوب آهن اصفهان فردا در فینال جام حذفی تیم خود را به میدان می فرستند تا کارنامه افتخارات خود را با این جام مزین کنند.
این دو مربی جوان، نماینده نسلی جدید از مربیان ایرانی هستند که آمده اند تا نسل قدیمی تر را کنار بزنند و در فوتبال ایران صاحب جایگاه شوند. هر دو آن ها با توجه به سن و سالشان و موفقیت هایی که با تیم فعلی شان به دست آورده اند، در آینده سرمربی استقلال و پرسپولیس می شوند. البته شرایط یحیی و منصوریان از این نظر کمی متفاوت است. یحیی پیش از این سرمربیگری پرسپولیس را تجربه کرده و می داند که فصل آینده سرمربی پرسپولیس نخواهد شد چراکه تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده با حضور برانکو مشخص است.
اما منصوریان که تجربه سرمربیگری پرسپولیس را ندارد، نسبت به گل محمدی شرایط متفاوتی دارد. او در حال حاضر جدی ترین گزینه سرمربیگری استقلال است و تعدادی از پیشکسوتان هم از حضور او روی نیمکت تیم حمایت کرده اند. بازی نفت - ذوب آهن، جنگ پنهان استقلال و پرسپولیس است. جنگ مربیانی که در آینده همه کاره نیمکت استقلال و پرسپولیس می شوند و در بازی فردا هم احتمالا تعداد زیادی تماشاگر قرمزپوش و آبی پوش به ورزشگاه می روند. منصوریان در دو بازی آخر آسیایی تیمش توانسته بین 5 تا 15 هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند که اکثر آن ها استقلالی بودند. حالا هم با 5 هزار نفر تماشاگر، ورزشگاه تختی پر می شود و ذوب آهن روز سختی خواهد داشت.
حمایت از نفت تهران در بازی فردا توسط استقلالی ها می تواند استقبال از مربی آینده این تیم باشد. به خصوص حالا که منصوریان با شرایطی می تواند وارد استقلال شود که نسبت به زمان ورود قلعه نویی، افتخارات بیشتری کسب کرده است. قلعه نویی زمانی که سرمربی استقلال شد یک قهرمانی جام حذفی داشت اما حالا منصوریان تیمش را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسانده، نایب قهرمان لیگ برتر کرده و می تواند قهرمانی جام حذفی را هم کسب کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =