نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار فعالانه تر عمل کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان  مازندران، آیت‌‌الله نورالله طبرسی در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، گفت: پیامبر و امام تمثیل معروف هستند و فردی که معروفات را در جامعه پیاده کند خود معروف می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره)  از میان همه روایات در ابتدای وصیت‌نامه خود دو محور قرآن و اهل‌بیت را مدنظر قرار داد، افزود: قیام جمهوری اسلامی ایران یک قیام اقتصادی و اجتماعی صرف نبود بلکه قیامی انبیایی و اوصیایی بود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر باید نه در حاشیه بلکه در متن باشد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی تبلیغی است نه تحمیلی و نیاز است ترویج معروفات را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه همه اعضای ستاد احیا اهل درد و درک هستند، تصریح کرد: راه علاج مسائل و مشکلات عدم اجرای امر به معروف ونهی از منکر این است که یک سازمان قوی و پیگیر در این بخش تشکیل شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی‌ازمنکر مازندران با اشاره به اینکه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در عمل ناکارآمد بوده است، اظهار کرد: سال‌ها است جلسات مختلف برگزار می‌کنیم ولی متاسفانه مشکلات در جای خود باقی مانده است.

وی روزه‌خواری را از مصادیق منکر آشکار دانست و افزود: مصیبت بزرگ در ماه مبارک رمضان در مازندران مسئله دریا است، هر کس به بهانه مسافر بودن روزه‌خواری می‌کند و برای کنترل این مسائل باید تدابیری بیندیشیم.

به گزارش ایسنا، طبرسی از امیدعلی پارسا رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خواست بودجه‌ای برای امربه معروف و نهی‌ازمنکر از لابه لای تبصره‌ها اختصاص دهد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =