مهر نوشت:

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، گفت: قرارداد مترو با برنامه «خندوانه» یک قرارداد قانونی و رسمی است و احتمال دارد در صورت موافقت، شهردار تهران نیز در آن حضور داشته باشد.

محمد صائبی  با اشاره به برخی از انتقادات از حضور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو در برنامه «خندوانه» اظهار داشت: قراردادی که توسط سایت ها منتشر شده است، قرارداد غیر قانونی نیست. این کار قانونی، رسمی و در راستای فعالیت‌های فرهنگی مترو است.

وی ادامه داد: ما برای کاهش هزینه های مترو نیاز به برنامه های فرهنگی داریم و بهترین و پرنفوذترین راه برای انتقال پیام های فرهنگی صدا و سیما است و شبکه «خندوانه» به دلیل مخاطب زیادی که دارد برای این انتقال این پیام ها انتخاب شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: روزانه بیش از ۲.۵ میلیون نفر در مترو تردد می کنند و ما نیاز به آموزش‌های شهروندی در حوزه مترو داریم، این قرارداد برای فرهنگ‌سازی و انتقال پیام های فرهنگی با برنامه «خندوانه» مطرح شده است، اما دعوت از میهمانان و میزان برنامه به ما ربطی ندارد و بر عهده برنامه‌سازان است. اینکه چرا حضور مدیرعامل مترو طولانی‌تر از سایر میهمان ها بود، ربطی به قرارداد ما ندارد. این دیگر انتخاب برنامه‌ساز است که با یک مصاحبه‌شونده چقدر مصاحبه می‌کند و با میهمان دیگر به چه میزان، اما طبق قرارداد در ادامه برنامه افراد دیگری نیز از شهرداری به برنامه «خندوانه» خواهند آمد و امیدواریم در صورت پذیرش شهردار تهران به‌عنوان فینال، قالیباف در این برنامه حضور یابد و گزارشی در خصوص حوزه مترو به مردم ارائه کند.

به گفته صائبی، پیام های فرهنگی در این برنامه تا پایان قرارداد ادامه خواهد یافت و به‌ طور مثال روز شنبه، روز خندیدن و مهربانی در مترو است: تا به امروز این نوع فرهنگ‌سازی‌ها جواب داده و امیدواریم با طرح مسائل حاشیه ای این موضوع تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    25 4
    تبلیغات.انتخابات .نامزدی و....
  • امین A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    3 2
    اگه رامبد این کارو بکنه از چشم مردم به شدت میوفته، مترویی که فقط مال تهرانه چه حقی داره که توی یه برنامه ای که متعلق به همه ی ایرانه تبلیغات فرهنگی کنه؟ مسایل تهران و اصلاح فرهنگش به شبکه ی استانیش ربط داره، یا نکنه دنبال بهانه می گردی که بیای تو این برنامه ی پر مخاطب؟ /فکر می کردم رامبد باهوش تر از اینا باشه...