اقتصادنیوز نوشت:

رئیس اتحادیه سبزی و میوه فروشان با بیان اینکه پرمصرف‌ترین میوه ماه مبارک رمضان هندوانه است، بیان کرد: به دلیل رسیدن محصول هندوانه از نقاط مختلف کشور، ما شاهد افزایش قیمت این میوه در ماه رمضان نخواهیم بود.
حسن مهاجران، رئیس اتحادیه سبزی‌ و میوه‌فروشان با بیان اینکه هندوانه پر مصرف‌ترین میوه ماه مبارک رمضان در تابستان است، بیان کرد: امسال شرایط به گونه‌ای است که فصل برداشت هندوانه به ماه رمضان می‌خورد و مشکلی درباره میوه هندوانه نخواهیم داشت.

او بیان کرد: در دهه اول ماه رمضان، هندوانه از دزفول می‌آید و بعد از آن هندوانه سرخس و سبزه‌وار به بازار می‌رسد. در نتیجه ما کمبود و افزایش قیمتی در هندوانه نخواهیم داشت و گرچه مصرف این میوه در ماه رمضان بالاست ولی حتی کاهش قیمت این میوه را هم در ماه رمضان تجریه خواهیم کرد.

مهاجران همچنین گفت:‌ سبزی نیز که مصرف آن در ماه رمضان افزایش می‌یابد به گونه‌ای کاشت شده که به اندازه کافی سبزی برای ماه رمضان وجود داشته و ما مشکل کمبود در سبزی نیز نخواهیم داشت. بنابریان تغییری در قیمت برگ چغندر و تره که از سبزی‌های پر مصرف ماه مبارک رمضان است، ایجاد نخواهد شد و قیمت‌های بازار سبزی تفاوتی با قبل از ماه رمضان نخواهد کرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =