علیرضا جهانبخش به فوتبال انگلیس نزدیک شده است شاید آینده فوتبالی اش در این کشور رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا جهانبخش که این روزها از باشگاه های مختلف هلندی،انگلیسی و ... پیشنهاد دارد این بار با پیشنهاد تیم برایتون انگلیس روبرو شده است.پیشنهادی به مبلغ 1.4 میلیون پوندی.بر اساس اخبار رسیده آن طور که مدیر برنامه های جهانبخش می گوید حضور او در این تیم 50-50 است.

این در حالی است که یکی از هولدینگ های قوی که بخش عمده ای از سهام تاتنهام را خریده اند و فعلا با مدیران انگلیسی اداره می شوند به نظر برنامه های زیادی برای جذب استعداد ها در آینده دارند.جالب اینجاست که درصدی از این باشگاه باقدمت انگلیسی برای یک تاجر ایرانی است.

آنها یک پیشنهاد ایرانی - انگلیسی به جهانبخش داده اند و به نظر می رسد این باشگاه بزودی می تواند یه قطب شود برای استعدادهای ایرانی.مدیران این باشگاه به استعدادیابی علاقه زیادی دارند و به دنبال این هستند که این فرصت را هم به استعداد های ناب ایرانی بدهند تا آنها هم بتوانند استعدادهای خودشان را به نمایش بگذارند.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    74 12
    اون از آزمون که پیشنهاد از آرسنال و لیورپول و میلان داشت، الان تو روستوف هم فیکس نیست. اینم از این که حرف از آژاکس و فاینورد و سلتیک و نورویچ بود حالا داره میره دسته یک انگلیس. دستمریزاد به کیروش که با این بازیکنایی که تو لیگای بی کیفیت درجه چند بازی میکنن، ایران رو اول آسیا نگه داشته
    • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      42 2
      اينا همونايي هستن كه خاكپور با لجبازي بردشون جلوي افغانستان تا با زلاتان بازي نكنن
  • امین IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    4 6
    پول برای این بازکنان از آینده فوتبال خودشان مهم تر است. هر کس پول بیشتر داد به آنجا می روند. فقط پول