سید جلال حسینی می گوید امیدوار است که مسئولان فکری به حال حل مشکلات تیم ملی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سید جلال حسینی ، کاپیتان دوم این روزهای ایران می گوید امیدوار است اراده ای واقعی برای کمک به ملی پوشان وجود داشته باشد. او که به کنفرانس مطبوعاتی قبل از تمرین تیم ملی رفته بود با انتقاد از شرایط حاکم بر اردوی تیم گفت:«خواهش می‌کنم همه به فوتبالیست‌ها کمک کنید. این روزها همه جوره درباره فوتبالیست‌ها صحبت می‌شود، بازیکنان ما مشکل سربازی دارند، سروش رفیعی صبح و عصر دنبال کارش است، پولادی هنوز مشکل سربازی‌اش حل نشده و من هم که مشکل مالیاتی دارم. اردوی خوب ترکیه برای تیم ملی منتفی شد، امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که اوضاع بهبود یابد و تیم ملی به بهترین شکل کار خود را دنبال کند.» او برای مهرداد پولادی هم پادرمیانی کرده است، بازیکنی که البته این روزها خیلی محبوبیتی ندارد و همه از اینکه بر خلاف قولی که داده ، برنگشته است از او دلخورند.

مدافع ملی پوش فوتبال ایران درباره صحبت‌های نژادفلاح و پیش شرطی که برای برگشتنش به پرسپولیس گذاشته هم گفت:« من هم به تازگی این صحبت‌ها را شنیدم. الان در تیم ملی هستم و خیلی دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم. دوست دارم با تمرکز کامل به تمریناتم در تیم ملی ادامه دهم. نژادفلاح مدیرعامل تیمی است که 40 میلیون هوادار دارد، به همین دلیل او می‌خواهد که تیمش نتیجه بگیرد.»

4141

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    7 15
    همین جنابعالی بعد جام ملتها با کفاشیان صحبت کردی که فشار رو از رو دوش پولادی برداشتن حالا دیگه چی میگی طرف قول داده بود برگرده زده زیر قولش قطر نخواستنت برگشتی بازم زبونت درازه
  • مرام ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    19 8
    بله چهل ميليون هوادار داره تا كورشود هرآن نتواند ديد