اینترنت پرسرعت در شهرهای دورود و ازنا به بهره برداری می رسد

مدیرعامل مخابرات لرستان گفت: اینترنت پرسرعت شهرهای دورود و ازنا در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم ،هومان محمودی ، اظهار داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی شهرهای دورود و ازنا نشستی با نماینده مردم دورود و ازنا درمجلس شورای اسلامی برگزار شد. وی افزود: با تمهیدات انجام شده مشکل آنتن دهی تلفن همراه در دریاچه گهر مرتفع می شود و همکاران مخابراتی هم اکنون مشغول رفع معایب ارتباطی در این منطقه هستند.

مدیرعامل مخابرات لرستان عنوان کرد: در حال حاضر مقدمات استفاده مردم شهرهای ازنا و دورود از اینترنت پرسرعت در حال انجام است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به این که متقاضیان تلفن ثابت در نقاط مختلف شهرهای دورود و ازنا وجود دارد، بیان کرد: بنا بر درخواست های مردمی در برخی از نقاط شهرهای یاد شده به دنبال تکمیل ظرفیت هستیم و این کار در دستور همکاران ما در این شهرها قرار دارد.

محمودی تصریح کرد: در شهر چالانچولان نیز متقاضی تلفن ثابت وجود دارد که تصمیم گیری شده تا یک ماه آینده با ایجاد زیرساخت های لازم، واگذاری تلفن ثابت به مردم این منطقه آغاز شود.

 وی خاطرنشان کرد: برخی از روستاها از نظر استفاده از اینترنت دچار مشکل هستند که تجهیزات لازم تهیه و مقدمات استفاده روستاییان در حال انجام است.

مدیرعامل مخابرات لرستان با اشاره به این که برخی از جاده های استان زیرپوشش تلفن همراه نیستند، عنوان کرد: در حال حاضر چندین دستگاه سایت تلفن همراه در نقاطی که قبلا زیرپوشش نبوده اند، نصب شده است و در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =