سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: سیامک الیاسپور عضو شورای اسلامی این شهر و رییس شورای اسلامی این شهرستان سلب عضویت شد.

به گزارش خبرآنلاین، افشین رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده مربوط به سلب عضویت این فرد به علت نداشتن سکونت دایم در قصرشیرین در شورای اسلامی حل اختلاف استان کرمانشاه و سپس در وزارت کشور بررسی شد.

وی اظهار کرد: با اثبات موضوع عدم سکونت وی و رای نهایی شورای حل اختلاف کشور در 28 اردیبهشت ماه سال جاری که طی نامه ای به استان کرمانشاه ابلاغ شد، براساس این رای الیاس پور دیگر به عنوان عضو شورای اسلامی شهر قصرشیرین و رییس شورای اسلامی این شهرستان محسوب نمی شود.

رضایی د رادامه گفت: براساس قانون نفر اول علی البدل فراخوان می شود تا بعنوان فرد جایگزین منصوب و معرفی شود که در صورت عدم حضور وی در شهرستان نفر دوم علی البدل در این زمینه منصوب و معرفی خواهد شد.

هیات حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در جلسه رسیدگی به تخلفات اعضای شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که به ریاست استاندار و دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس دادگستری استان و عضو شورای عالی استان در آذر ماه سال گذشته برگزار شد به اتفاق آرا حکم به سلب عضویت سیامک الیاس پور از عضویت شورای اسلامی شهر قصرشیرین دادند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =