رییس فدراسیون فوتبال می گوید:«اگر فسادی هست حتما باید با مفسدان برخورد شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان که با برنامه"متن-حاشیه"شبکه سه گفت و گو می کرد، با اشاره به ایرادهای کمیسیون اصل90 گفت:«بنده می گویم اگر فسادی هست، حتما باید پیگیری شود و گزارش های آن به مراجع قضایی برود. درکل باید با فاسدان برخورد شود.»

این در حالی است که از او سوال شد که بخشی از این فساد ها مربوط به خودش است که کفاشیان این واکنش را نشان داد: «راستش وزیر امور خارجه هم این تعداد سفری که عنوان کرده اند را نمی رود. 188 سفر؟ من گذرنامه دارم و همه چیز مکتوب است. می توانند بررسی کنند. در ضمن سفر توریستی که نرفته ام. همه سفرهایی که رفته ام دعوت بوده ام. خودم هیچ وقت با تیم ها سفر نمی کنم. بنده در سال برای مجمع AFC یکی دو بار سفر می‌روم و برای حضور در کمیته‌ها هم سالی یک یا دو سفر دارم.»

او بابیان اینکه همه چیز را می شود پیگیری کرد گفت: «خوشبختانه خروج از کشور ثبت می شود و بنده هم تعداد خروج هایم مشخص است. من وقتی به جلسه ای دعوت می شوم آن را به شورای برون مرزی می فرستم و پس از موافقت آنها به سفر می روم. اینقدر سفر خانوادگی نرفته ام که "حاج خانم" شاکی است و می گوید چرا من را سفر نمی‌بری؟!»

این در حالی است که پور مختار هم یکی دیگر از مهمانان این برنامه بود. او در واکنش به حرف های کفاشیان گفت: «دقیقا تعداد سفرها را نمی دانم اما مستندات وجود دارد.همه این مستندات از مراجع ذی‌ربط اخذ شده و اطلاعات آن را از اشخاص مختلف و دستگاه‌های نظارتی مربوطه گرفته‌ایم.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید10 RO ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    10 0
    چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من.....
  • محمد IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    8 2
    مسئول نگه داشتن كيروش بعداز5سال شكست و ناكامي و هزينه ميلياردها تومن از جيب ما ملت براي اين فوتبال ضعيف و كثيف همين آقاست،بايد تحقيق كنن ببينن چنددرصد از قرارداد كيروش گيرش مياد كه واسه گل پسرش پورشه 1ميلياردي ميخره.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
      1 1
      شما اول برو تحقیق کن که چرا یک مربی وطنی ،پسرش 3 تا پورشه داره،کیروش به کسی حق حساب نمیده،اون درآمدش از جزیره تفریحی اش هست
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    8 1
    شما مگر به قصد خدمت این سفرها را نمیری؟ نکنه تفریحی بوده که حاج خانم هم میخواد با شما بیاد،آن هم با پول دولت
  • عليرضا A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    9 0
    بي نمك ترين مسئول كشور.به جاي اين حرف ها وضع فوتبال رو درست كن
  • بی نام NL ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    9 1
    از رفیق فابریک بن همام و سب بلاتر انتظاری بیش از این نمی رود