جانشین انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در استان اظهار کرد: در این طرح در کنار زنان بدحجاب به مردان بدحجاب نیز تذکر داده می‌شود و متاسفانه تعداد تذکرات در این زمینه به پسران بیشتر از دختران است.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کیومرث عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس از 10 روز پیش، اظهار کرد: در این طرح با موارد بدحجابی، گرداندن حیوانات خانگی بصورت پیاده و سواره، ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی و سایر موارد اینچنینی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای این طرح در کنار گشت‌های ارشاد در سطح استان، 40 نفر در قالب 10 تیم از نیروهای یگان ویژه و امداد شهرستان کرمانشاه بصورت ثابت در محل‌های تفریحی پارکهای کوهستان، پارکهای شرقی و غربی، پارک فدک و حاشیه کمربندی غربی مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمرکز گشت‌ها در سطح شهر در مناطق سی متری دوم، برق و میدان 17 شهریور است، گفت: همچنین در کنار این گشت‌ها، گشت‌های کلانتری‌ها نیز موظفند در برخورد با اینگونه موارد در سطح مناطق مختلف شهر همکاری داشته باشند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح در کنار زنان بدحجاب به مردان بدحجاب نیز تذکر داده می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه تعداد تذکرات در این زمینه به پسران بیشتر از دختران است.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی پسران جوان و نوجوان پوششی را برای خود انتخاب می‌کنند که نه با عرف و نه با شرع و باورهای دینی جامعه سازگار نیست.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بحث برخورد با موارد بدحجابی قطعا در وهله اول تذکر لسانی داده خواهد شد و در صورت عدم توجه به تذکر لسانی و یا تکرار تخلف از افراد تعهد گرفته شده و به خانواده‌هایشان اطلاع داده می‌شود.

عزیزی اظهار کرد: چنانچه این اقدامات در اصلاح پوشش افراد موثر نباشد، طبق قانون این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 1
    با این کارا دنبال گردشگر خارجی هم هستن، فکر کن گردشگره بیاد یک بار این صحنه ها رو ببینه، می ره دیگه پشت سرش رو هم نگاه نمی کنه