۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
واورینکا: بهترین بازی عمرم را انجام دادم

فینال مسابقات رولان گاروس فرانسه بر خلاف پیش بینی ها پیش رفت و استن واورینکا سویسی توانست با ارائه بهترین بازی عمرش( به گفته خودش) نواک جوکویچ را شکست داده و برای نخستین بار در پاریس به قهرمانی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،او که با برتری مقابل نادال در مسابقات گرند اسلم استرالیا در سال 2014  به قهرمانی رسیده بود ، خودش هم این پیروزی را باور ندارد:

** این قهرمانی باید به مراتب از قهرمانی سال 2014 دلچسب تر باشد!

--دوست ندارم این دو قهرمانی را مقایسه کنم و فقط می گویم این قهرمانی متفاوت است. البته من این بار در فینال مقابل نواک قرار داشتم که از ابتدای سال تقریبا در تمامی تورنمنت ها به قهرمانی رسیده است . من به این که توانستم او را شکست دهم افتخار می کنم ولی هنوز برای باور اینکه در رولان گاروس قهرمان شده ام مشکل دارم.

**فکر می کنید کلید پیروزی شما در فینال چه بود؟

--نواک تقریبا همیشه خوب بازی می کند و این من بودم که باید در بازی ام تغییراتی را بوجود می آوردم. من سعی کردم تهاجمی تر بازی کنم و بازیکنی باشم که ریتم بازی را دردست می گیرد. کلید این بازی برای من ، ارسال ضربه ها به 20 تا 50 سانتی متری خط انتهای زمین بود.

**آیا خودتان هم فکر می کنید این بهترین بازی کل عمرتان بود؟

با توجه به اتفاقاتی که در این بازی رخ داد بله به نظرم بهترین بازی عمرم را انجام دادم. البته باید اعتراف کنم خودم هنوز در شوک هستم چون اواخر ست دوم فکر می کردم از نظر بدنی تحلیل می روم و حتی شاید نتوانم در ست سوم بازی کنم! تلاش می کردم تا خودم را قانع کنم که امیدی به قهرمانی هست و باید ادامه دهم.

**حالا دو قهرمانی در گرند اسلم دارید !

بله و باید دو قهرمانی المپیک انفرادی و المپیک دوبل راهم اضافه کنید. من فکر نمی کردم بتوانم در سالهای اخیر به این شکل بازی کنم و ماگنوس نورمن مربی ام اعتماد به نفس مرا بالا برده است و به من گفته حتی می توانم تنیسور شماره یک دنیا باشم.

**و البته  در جمع چهار تنیسور برتر دنیا هستید!

--من در سطح سه بازیکن دیگر نیستم چون قهرمانی های آنها به مراتب بیش از من است ولی فکر می کنم این قدر خوب بازی می کنم که در گرند اسلم های بعدی هم بتوانم آنها را شکست دهم و باز هم به قهرمانی برسم. من هیچ وقت خودم را با آنها مقایسه نمی کنم و تنها تلاش می کنم به پیشرفتم ادامه دهم تا در مسابقه بعدی شکست شان دهم. 

43281

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    4 2
    یا سلام یا روجر دنیا راجر فدرر