مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از بهره مندی 429 هزار خانوار کرمانی از گاز طبیعی خبر داد.

محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از نصب 301 هزار انشعاب گاز در استان خبر داد و گفت : در استان ، 84 هزار  انشعاب در بخش روستایی و 217 هزار انشعاب در بخش شهری دراستان اجرا شده است که شرایط بهره مندی 429 هزارخانوار شهری و روستایی را در سطح استان کرمان از نعمت گاز طبیعی را فراهم نموده است .

وی در ادامه گفت : در سایه تلاش جمعی و بهره گیری از مزیت همکاران متعهد و تخصیص بودجه و منابع موجود در راستای گازرسانی به تعداد بیشتری از شهر ها و روستاها از کوتاهترین و به صرفه ترین مسیر ممکن شاهد بهره مندی شهرها و غالب روستاهای پرجمعیت استان هستیم و امیداواریم در سالجاری بتوانیم با گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان تعداد بیشتری از مردم فهیم دیار کریمان ، از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند.

ودیعتی هچنین تصریح کرد : هم اکنون 485 هزار مشترک خانگی و تجاری در بخش های  شهری و روستایی  در استان بهر مند از گاز طبیعی می باشند که شامل 78 هزار مشترک روستایی و 406 هزار مشترک شهری است.

وی در ادامه بر مصرف بهینه گاز  تأکید کرد و گفت: نحوه استفاده صحیح، رعایت نکات ایمنی، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف نه تنها در زمستان بلکه در تمامی فصلهای سال بایستی  رعایت شود تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها در پویایی اقتصاد کشور در بخش صنایع منشعب ، نیروگاهها و بخش سی ان جی نیز آثار مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =