ستارگان آذربایجان به نفع بیماران سرطانی مقابل ستارگان هنر ایران ایستادند

ستارگان آذربایجان در یک بازی فوتبال دوستانه به نفع بیماران سرطانی مقابل تیم ستارگان هنر ایران ایستادند.

به گزارش خبر آنلاین از تبریز، بازی فوتبال خیریه ستارگان آذربایجان مقابل تیم هنرمندان کشور با نتیجه 8 بر 5 به نفع ستارگان آذربایجان انجام شد.
دکتر فرهاد روشنی، شهردار منطقه 6 تبریز با قرار گرفتن در ترکیب تیم ستارگان آذربایجان، دقایقی مقابل ستارگان هنر ایران حضور یافته و با پرداخت مبلغ نقدی، در این امر خیرخواهانه مشارکت کرد.
وی در دقایق اولیه بازی با تکل توپ حریف مانع ورود شوت بازیکن به دروازه تیم ستارگان آذربایجان شده و به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.
این بازی ساعت 16 روز 18 خرداد ماه جاری در ورزشگاه گسترش فولاد برگزار شد.
در این دیدار نفراتی چون: علی لهراسبی، نیما نکیسا، امین زندگانی، رامین راستاد، محمدرضا عیوضی برای تیم ستارگان هنر ایران و افرادی چون: شهرام دبیری، فرهاد روشنی، رسول خطیبی، اکبر ذوالمجیدیان، سامان نریمان جهان، امیر داداش ضیایی، استاد اسدی، بابک نهرین، علیرضا رنجی پور و ... برای نام آوران تبریز به میدان حضور داشتند.
این بازی با مشارکت خیرین، حامیان مالی و شهرداری کلانشهر تبریز با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع بیماران سرطانی آذربایجان شرقی برگزار شد.
این دیدار در دو نیمه 40 دقیقه ای برگزار شد و قضاوت آن را رحیم رحیمی مقدم با کمک داوری محمد نجفی و محمدباقر قراملک برعهده داشتند.
بیش از یک هزار و 100 نفر از این دیدار خیریه استقبال کرده بودند و کلیه عواید حاصل از این مسابقه به بیماران سرطانی اختصاصی داده شد.
گفتنی است، پیش از این نیز اسفند ماه سال گذشته شهرداری منطقه 6، در بازی خیریه به نفع کودکان سرطانی مشارکت کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =