ماهی گیری منچستر در برنابئو/ بی بی سی به علاوه واران!

توماس رونکرو - سردبیر روزنامه آ.اس، چاپ مادرید - امروز در یادداشت اول این روزنامه به فصل نقل و انتقالات و چشمداشت منچستر یونایتد به بازیکنان رئال مادرید نگاهی انداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبر‌آنلاین؛ منچستر یونایتد این فصل را بعد از تیم های چلسی، آرسنال و منچستر سیتی، در جایگاه چهارم جدول به پایان رساند. در هفته های اخیر، شایعه های بیشماری شنیده می شود که شیاطین سرخ به دنبال جذب بی بی سی (بیل، بنزما و کریس رونالدو) به علاوه مدافع میانی فرانسوی؛ رافائل واران هستند.
از اتاق مدیریت رئال اما تنها پاسخ منفی شنیده می شود. در مورد کریستیانو و گرت بیل، یک عامل بازدارنده بزرگ وجود دارد. بندی هوشمندانه در قرارداد آن ها وجود دارد. 1000 میلیون یورو، رقم فسخ قرارداد کریس رونالدو و بیل است. بدین ترتیب احتمال فروش این دو بازیکن به صفر می رسد.
در مورد کریم بنزما، همین سال گذشته بود که پرز قرارداد وی را تا 2019 تمدید کرد. او بازیکن مورد علاقه رییس و زین الدین زیدان است. تنها عاملی که می تواند او را از برنابئو جدا کند، اندیشه های تاکتیکی رافا بنیتز است.
رافائل واران، کمی وسواس برانگیز است. قرارداد او همین فصل گذشته تا 2020 تمدید شد. او با تماس مستقیم زیزو به رئال آمده است. آینده خط دفاع در دستان او است. فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، اما آینده در دستان اوست.
یونایتد می داند ماهی گیری در برنابئو کاری سخت است. تجریه دی ماریا با 70 میلیون یورو به عنوان گران ترین خرید تاریخ لیگ جزیره این را ثابت می کند. اگر یونایتد می خواهد 200 میلیون یورو برای تابستان خرج کند، برنابئو مکان مناسبی نیست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    خوب میتونن از الترناتیوهایی چون ممد نوری و محسن بنگر و رضا عنایتی استفاده کنند البته برای تیم ب سالمندان منچستر