فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش 22 درصدی جرائم خشن در کرمانشاه طی سال 93 خبر داد و بر برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمانشاه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، از کاهش 22 درصدی جرائم خشن و امنیتی در استان کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته شاهد افزایش 42 درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم، اضافه کرد: کشفیات سلاح نیز با افزایش قابل‌ توجهی روبه‌رو بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: آمار تصادفات فوتی نیز در این مدت 14 درصد کاهش یافته است.

امان‌اللهی میانگین زمان رسیدن پلیس سر صحنه را در سال 93 حدود هشت دقیقه اعلام کرد و گفت: این در حالی است که این رقم در سال 92 حدود 12 دقیقه بوده است.

وی در ادامه گزارش عملکرد نیروی انتظامی به اقداماتی که منتج به نتایج مذکور شده اشاره کرد و گفت: توجه به منابع انسانی و تقویت روحیه و منزلت کارکنان یکی از مهمترین اقدامات است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تعامل سازنده با شورای تامین استان، توجه به آموزش همگانی و تلاش برای کاهش دغدغه‌های مردم با اجرای طرح‌های مختلف را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

امان‌اللهی اضافه کرد: حضور پررنگ در اجرای ماموریت‌ها، برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت، توجه جدی به حقوق شهروندی در ارائه خدمت، تکریم ارباب رجوع و تقویت رسته‌های نظامی و اجرایی نیز باجدیت دنبال شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =