مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری البرز گفت: تا پایان سال جاری سامانه استعلامات الکتریکی به صورت یکپارچه در البرز راه‌اندازی می‌شود.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حمیدرضا محمدی در مراسم گردهمایی مدیران و مسئولان فن آوری اطلاعات استان البرز روز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: شرح وظایف در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌ای اجرایی و استانداری‌ها اعلام شده است و تا پایان سال جاری ۱۵ درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی البرز الکترونیکی می‌شود.
وی افزود: در این راستا اواخر شهریور سال 92 شورای عالی فناوری اطلاعات نقشه راه دولت الکترونیک را تبیین و به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ کرد در این راستا کلیه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند کارگروه توسعه و خدمات الکتریکی درون مجموعه خود را ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه از 83 دستگاه موجود در استان تنها 60 دستگاه مکاتبات مرتبط با وصل شدن به شبکه دولت را پاسخ داده‌اند، گفت: 7 دستگاه استان به شبکه دولت متصل است.
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری البرز با اشاره به اینکه 200 مرکز خدمات و پیشخوان دولت در سطح استان البرز وجود دارد، اظهار داشت: واگذاری برخی خدمات به بخش غیردولتی سبب کاهش هزینه و کوتاه شدن اجرای عملیات هر بخش می‌شود.
محمدی با تاکید بر اینکه باید توسعه نظام اداری الکتریکی خدمات دولتی توسط هر دستگاه به طور مطلوب اطلاع‌رسانی شود، گفت: تشکیل شبکه ملی اطلاعات و استعلامات بین دستگاهی استان در دستور کار است.

کد خبر 424616

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =