استاندار کرمانشاه گفت: پروژه کنارگذر غربی شهر کرمانشاه مراحل آخر خود را طی می کند و حداکثر تا شهریور ماه سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، خبرنگار ایرنا ابراهیم رضایی بابادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذرغربی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد این کنارگذر یکی از کارهایی بود که باید در حوزه ترافیک شهری و برای کاهش بار ترافیکی انجام می شد.

وی ادامه داد: این کنارگذرها با ایمنی بیشتری که ایجاد می کنند در کاهش ترافیک شهری و تصادفات بسیار موثر است و باعث می شود حجم بالایی از خودروها از تردد بی مورد در سطح شهر خودداری کنند.

رضایی یادآور شد: بخش عمده ای از کارهای کنارگذر غربی کرمانشاه انجام و پروژه در وضعیت خوبی قرار دارد که انتظار می رود تا ماه آینده و نهایتا در شهریور ماه آماده بهره برداری شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای جذب اعتبارات مورد نیاز پروژه تلاش های لازم صورت گرفته و یکی از اولویت های ما در حوزه راه سازی همین مسئله است و خوشبختانه با حمایت های دولت و در سفر معاون اول رییس جمهوری اعتبارات خوبی مصوب شد.

وی تصریح کرد: برای اجرای بموقع پروژه کنارگذر غربی از فاینانس و اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استفاده شده و همین امر ما را امیدوار می کند تا پروژه در آینده ای نزدیک به افتتاح برسد.

استاندار کرمانشاه همچنین از قطعه 10 و 11 پروژه میان دوآب - کرمانشاه که استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه را به هم متصل می کند بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرایی آن ها قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =