تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان 81 درصد افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش 81 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در دو ماه فروردین و اردیبهشت سال 94 در این استان خبر داد

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش 81 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در دو ماه فروردین و اردیبهشت سال 94 در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان سمنان، ابراهیم شاطری افزود: در دو ماه نخست سال 94 تعداد 56 نفر در حوادث رانندگی در این استان جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال 93 که تعداد تلفات حوادث رانندگی 31 نفر بود، افزایش81 درصدی دارد.
وی تصریح کرد: در حوادث رانندگی دو ماه ابتدایی امسال در استان سمنان 38 مرد و 18 زن فوت کردند.
شاطری ادامه داد: بیشترین جان باختگان حوادث رانندگی به تعداد 46 نفر در جاده های برون شهری و تعداد 10 نفر در مسیرهای درون شهری در حوادث رانندگی فوت کردند و مهم ترین علت مرگ در حوادث رانندگی در دو ماه ابتدایی سال 94 در استان سمنان ضربه به سر بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه شهرستان شاهرود در دو ماه ابتدایی سال 94 بیشترین آمار تلفات حوادث جاده ای را داشته است، یادآور شد: از کل فوتی های حوادث رانندگی در این مدت 34 نفر در حوادث رانندگی در ماه فروردین و 22 نفر در حوادث رانندگی ماه اردیبهشت 1394 جان باختند
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =