تسنیم نوشت:

پس از پایان کنسرت ارکستر ملی ایران، وزیر ارشاد حاضر به پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران نشد، اما مرادخانی گفت: ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

ارکستر ملی ایران پس از دو سال تعطیلی، شب گذشته 20 خرداد 1394 کار خود را با اجرایی در تالار وحدت از سرگرفت.

در این اجرا چهره های شناخته شده ای از مسئولان عالی رتبه کشور حضور داشتند. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به دیدن این اجرا آمده بود اما در پایان، حاضر نشد پاسخگوی خبرنگاران باشد. اما خبرنگاران پرسش های خود را با علی مرادخانی معاون هنری وزیر مطرح کردند.

مرادخانی درباره رخدادهای اخیر عرصه موسیقی و لغو کنسرت ها گفت: امیدوارم لغو کنسرت ها به زودی به پایان برسد. ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

پس از این صحبت ها بود که خبرنگاران به معاون هنری گله کردند که چرا این زمان تعامل هیچگاه فرا نمی رسد. مرادخانی در پاسخ گت: به زودی فرا می رسد.

وی درباره علت لغو کنسرت وحید تاج که قرار بود امروز در رشت برگزار شود، اظهار کرد: برنامه آقای تاج به دلیل 3 روز عزای عمومی در رشت تعطیل شد. یکی از مسئولان عالی رتبه رشت فوت کرده و در حال حاضر 3 روز عزای عمومی در این شهر اعلام شده است.

معاون هنری وزیر ارشاد درباره علت لغو کنسرت «پرواز همای» گفت: برای کنسرت همای با همه مبادی که مرتبط با این مسائل هستند هماهنگی های لازم انجام شده بود که متاسفانه با نامه ای از طریق دادستان لغو شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ناهماهنگی هایی در برگزاری کنسرت ها وجود دارد. به دنبال این هستیم که این ناهماهنگی ها را حل کنیم که دیگر تکرار نشود. طبیعی است که بروز این ناهماهنگی ها در سطح جامعه ناخوشایند است. خوب نیست که از یک طرف ارشاد مجوز بدهد و از طرف دیگر کس دیگری مجوز را لغو کند و یا برعکسش اتفاق بیافتد.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    12 0
    نمی ذارید تو کشور بخوانند برای همین می روند خارج از کشور. مثل این است که به گرسنه بگی نان نخور. خب می میره بنده خدا. کارش موسیقی و خوانندگی است. اگر اینها رو بفهمید شخصا بهتون جایزه می دم.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    27 0
    دادستان بهتر است با رانت خواري و فسادهاي گسترده برخورد كند
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    28 0
    یه روز خوب میاد ...
  • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    7 2
    ربطش به دادستانی چی بوده؟؟؟