پیروانی، مدیر اجرایی تیم‌های ملی فوتبال گفت: اگر کروش می‌ترسید با سایر اعضای تیم ملی پای پلکان هواپیما نمی‌رفت.

به گزارش «نسیم»، افشین پیروانی، مدیر اجرایی تیم‌های ملی در گفتگو با بخش خبری ساعت 13:15 شبکه سوم سیما گفت: بازی دوستانه خیلی مفیدی امروز با ازبکستان خواهیم داشت که در ترکیب ما بازیکنان جوانان و مستعدی حضور خواهند داشت که در آینده برای فوتبال کشور مفید خواهند بود.
وی گفت: برای حضوری موفق در جام جهانی روسیه، به حمایت و بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم.
وی درخصوص علت تاخیر پرواز تیم ملی در تهران گفت: آن شرکت هواپیمایی که مسئول پرواز چارتر بود باید پاسخگو باشد و باید از آنها سوال کرد که چرا نیم ساعت تیم ملی را پای پلکان هواپیما نگه می‌دارند. با صراحت اعلام کنند که علت تاخیر در پرواز چه بوده است و کسی را نباید مقصر جلوه داد.
پیروانی در پاسخ به این سوال که کفاشیان و مسئولان فدراسیون اعلام کردند که چون كروش از پرواز می‌ترسیده و امنیت جانی نداشته، پرواز با تاخیر همراه بوده است، گفت: اگر كروش می‌ترسید که با سایر اعضای تیم ملی پای پلکان هواپیما نمی‌رفت. متاسفانه چون تاخیر در پرواز تیم ملی بوجود آمد، بحث های جانبی و حاشیه‌ای زیاد شده است و دوباره تاکید می‌کنم که بحث ترسی وجود نداشته است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    20 3
    با شرایط هواپیماها در ایران خود خلبان ها و خدمه نیز نگران و در وحشت هستند چه برسد به بقیه. هر چند هر داستانی برای کوبیدن کی روش پیدا می کنند تا بتوانند او را نزد مردم خراب کنند. چقدر این تفکر بچه گانه است. مردم ما بسیار بیش تر از آنکه دوستان فرض می کنند باهوش هستند.
  • یاسر IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    10 8
    نقش پیروانی تو تیم ملی چیه وقتی مشکلات قبلی پابرجاست و کاری از اون ساخته نیست. کاری که کاشانی با دو تا تماس تلفنی میتونه انجام بده پیروانی با صد تا مصاحبه و گرفتن ژست مدیریتی نمیتونه
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    8 22
    بابا این کی روش هم چقدر قر و ادا در می یاره؟