فوتبال از سیمای البرز لطمه زیادی خورده است/شنبه تکلیف سایپا یکسره می شود

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با نزدیک شدن به پایان دوران 8 ساله حضورش در هیئت فوتبال کرج و البرز در نشست خبری خود با رسانه ها در خصوص احتمال حضورش در انتخابات هیئت فوتبال استان ،انتقال سایپا به تهران ،عدم حمایت مالی شهرداری و استانداری از فوتبال و همچنین نارضایتی شدید از صدا و سیمای مرکز البرز با خبرنگاران رسانه های گروهی به گفتگو پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز محمد محمودی ابتدا در خصوص انتقال سایپا گفت باشگاه سایپا هیچگاه علاقمند به حضور در کرج و البرز نبوده و همواره در انتقال این باشگاه به البرز کارشکنی کرده است.

محمودی ضمن انتقاد از مدیرعامل و عضو هیئت مدیره افزود:آقایان سجادی عضو هیئت مدیره و رضایی مدیر این باشگاه بیش از هر کسی به دنبال انتقال باشگاه هستند و در این مسیر متاسفانه خدمات ارزشمند مجموعه البرز در ۱۰ سال گذشته را فراموش کرده اند.

محمودی در خصوص تصمیم نهایی ماندن یا رفتن سایپا گفت : امیدوارم در جلسه روز شنبه بتوانیم دوستان را در خصوص این تصمیم نادرست توجیه کنیم و آنها را متوجه حرکت دور از تدبیرشان بکنیم.
در این نشست مدیرکل ورزش البرز،اینجانب،رییس هیئت فوتبال تهران ،رییس سازمان لیگ و مسئولان باشگاه سایپا هستند و قرار است در آن جلسه تمامی موارد مورد اختلاف مورد بررسی قرار گیرد.

محمودی در خصوص عملکرد مدیریت هشت ساله خود در هیئت فوتبال این استان گفت:مجموعه همکاران من طی این مدت تلاش کردند هویتی تازه به هیئت فوتبال استان البرز بدهیم و در این مسیر حتی بنده نیز از ابزار استعفا برای گرفتن حق فوتبال استفاده کرده ام و هیچگاه برای حل مشکلات البرز کم کاری نکرده ام.

محمودی افزود چند ماه دیگر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان البرز برگزار می شود و تا آن روز این مسئولیت را با تمام توان به پیش خواهم برد ضمن آنکه برای کنار رفتن از این مسئولیت و یا استعفا تحت فشار نیستم

محمودی در ادامه ضمن انتقاد شدید از صدا و سیما مرکز البرز گفت:برخلاف استان های دیگر که صدا و سیما در کنار فوتبال قراردارد در این استان ما نتوانستیم از این امتیاز بهره مند شویم و از این بابت لطمه زیادی خورده ایم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =