معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه گذاری 1861 میلیارد ریالی واحدهای فولادی استان سمنان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه گذاری 1861 میلیارد ریالی واحدهای فولادی استان سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان علی اکبر هاشمی با اشاره به سرمایه گذاری 1861 میلیارد ریالی واحدهای فولادی استان ، میزان اشتغالزایی این واحدها را 1440 نفر اعلام کرد. وی در ادامه افزود با توجه به صدور مجوزهای تأسیس و توسعه ، ظرفیت تولید فولاد استان به چهار میلیون تن افزایش خواهد یافت.

علی اکبر هاشمی اظهار کرد :در حال حاضر 21 واحد فولادی با ظرفیت بالغ بر دو میلیون و یکصد هزار تن در سال در زمینه تولید انواع محصولات فولادی اعم از انواع میلگرد ، شمش و ورق فولادی در سطح استان فعالیت می کنند. معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به صدور 6 جواز تأسیس و طرح توسعه مهم در زمینه تولید محصولات فولادی ، سرمایه گذاری پیش بینی شده این طرح ها را 9300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت با بهره برداری از این طرح ها ، 1980 فرصت شغلی جدید در این زیر بخش صنعتی ایجاد خواهد شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =